Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Nisan '14

 
Kategori
Seçim
 

Seçimin ardından

Seçimin ardından
 

30 Mart günü büyük umutlarla oy verdin herhangi bir partiye. Demokratik hakkındır. Eleştirmek bana düşmez elbette ama seçim yüzünden üzülen insanlar var. Evet, hayaller yıkılmış olabilir. Evet, bu sefer olmamış olabilir. 
 
Ama canım abilerim, ablalarım, kardeşlerim... 
 
Şöyle de bir durum var. Senin başın dik duracak. Sen ayakkabı kutusunda para yürütene, gemiciği filo yapana, iş adamının önüne yatana, ülkeyi savaşa sokmaya çalışana, Gezi'de ölen çocuklara itafen ''Emri ben verdim'' diyene, bir yandan ''Camiye ayakkabı ile girdiler, içki içtiler'',''Benim başörtülü bacıma saldırdılar'' diyip öte yandan ''Her gün Google'a giriyorum. Bir ayet sallıyorum Twitter'a... Bu Bakara çok makara'' diyene arka çıkana oy vermedin.
 
Tam tersine sen bunlara karşı çıktın.
 
Dik duruş gösterdin
 
***
 
 
Rüşveti para sayma makinesinde sayarken, bilmem kaç bin dolarlık saatleri taktırırken, paraları sıfırlatmaya çalışırken utanmıyor da sen mi utanacaksın e güzel ablam, abim, kardeşim ?..
 
Sen, ben tersiz onların bu ileri demokrasi anlayışına o yüzden sana, bana yapılan hakaretler.
 
 
***
 
 
Şimdi övündükleri seçmenleri ileride nasıl ağlayacak, pişman olacak bekle gör.
 
Bu ülkede eskiden olmadı mı bunlar ?
 
İsim vermeye gerek yok.
 
Hatta şimdi örnek vermeye bile gerek yok.
 
Biz sadece o gün güleceğiz. 
 
 
***
 
 
Fazla uzatmaya gerek yok...
 
Benim kalbi, vicdanı temiz güzel ablalarım, abilerim, kardeşlerim...
 
Umutsuzluğa düşmesin kimse.
 
Bu ülkenin önü her zamankinden daha da aydınlık.
 
Bekle de gör ! 
 
Toplam blog
: 117
: 379
Kayıt tarihi
: 01.09.12
 
 

Öğrenci, sanatsever, sporsever, Mustafa Kemal Atatürk... ..