Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Neslihan ERDOĞDU Serbest

http://blog.milliyet.com.tr/kariyerkoc

01 Haziran '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Seçmek özgürlüktür

Seçmek özgürlüktür
 

Huzura götüren seçimler için


Yoğun geçen bir aydan sonra Haziran ayının ilk gününde bir yazı eklemek ve bu ayın blog yazılarımı etkilememesini dileyerek başlamak istiyorum..

Yoğun, yorucu ama verimli geçen bir mayıs oldu benim için…Ne çok koşuşturmacalar oldu, ne çok uykusuz kaldım, ne yollar kat ettim ama değdi…

Neden değildi? Çünkü yaptıklarımın hepsi yapmak istediklerimdi…

Yıllarca yapamadığım, içimde kalan, iç geçirdiğim, özlemle baktığım pek çok şey vardı…

Zaten insanı yoran ya da üzen yaptıkları değil yapamadıkları…

Böyle bir söz geldi hemen aklıma “bundan 20 yıl sonra yaptıkların için değil yapamadıkların için pişmanlık duyacaksın “diyordu.

Artık pişmanlıkları ve olumsuzlukları bir kenara bırakarak, olumsuz olan her şeyden uzak durarak yapmak istediklerimi yapma özgürlüğü şahane…En güzel olanı ise seçebilmek….

Yapmak istediğini seçebilmek, gitmek istediğin yeri seçebilmek, görmek istediğin insanı görebilmek, istemediğini görmemek, zorunluluklarla yürütmek zorunda olmamak ilişkileri…Yararlı olabilmeyi seçmek, yararlı olabilmeyi yaşamak ve bunu en üst düzeyde hissedebilmek..Seni doğru anlayabilen insanların olduğunu görebilmek, karmaşadan ve olumsuzdan uzak durabilmek...

Ne şahane bir ayrıcalık…Öyle güzel insanlar girdi ki hayatıma bu ay içinde, öyle güzel rastlantılar yaşadım ki, rastlantıysa….

Tv programıma başladım, başka televizyonlarda konuk oldum, kitap ile ilgili gelişmeler oldu, uğraştığım proje bir noktaya taşındı…Sonuçlar almaya başladım..

Artık biliyorum ki “seçmek özgürlüktür”..Ve bunu yapabildiğim için şükür ediyorum, binlerce…

 
Toplam blog
: 157
: 876
Kayıt tarihi
: 10.09.07
 
 

HAYAT YÜZ ÇİZGİLERİ YÖNÜNDE İLERLER.. ..