Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Ocak '11

 
Kategori
Haber
 

Şehit Kara Pilot Üsteğmen...

Dün haberleri izlememiştim. Görevime de en az yarım saat erkenden başlarım. Bu ilkelik tarzımdan dolayı erken yatmayı tercih ederim. Gazeteleri de okuyup, erkenden uyudum. Geç saatlere kalan haberleri izlememiştim. Bu sabah arkadaşım, elindeki gazetesini bana uzatarak: -Çünkü biliyorlar ki elime geçen her gazeteyi boş anımda mutlaka okurum- "Ben okudum, alın siz okuyun." dedi...

Gazeteyi elime aldım; ana sayfaya göz attım ve o anda da yıkıldım.

Dünyam karardı...

Helikopterimiz düşmüş ve beş subayımız şehit olmuş.

"Askeri helikopter düştü, 5 subay şehit. Ankara'da eğitim uçuşu yapan Kara Kuvvetleri Komutanlığı'na ait UH-1 tipi helikopterle akşam saatlerinde irtibat kesildi. Yapılan arama çalışmalarının ardından askeri helikopterin enkazına Ankara'nın Tuluntaş Köyü yakınlarında ulaşıldı. Henüz belirlenemeyen bir nedenle düşen helikopterdeki 5 pilotun şehit olduğu öğrenildi." (GÜNEŞ Gazetesi, 11.01.2011 salı)

Beş Kara Pilot Üsteğmen'imiz Şehit...

Beş şehidimiz için beş gün yasta olacağım... Ve hep şunu düşüneceğim: Çocukluktan bu günlere nasıl geldiler, o şanlı mesleği nasıl seçtiler, o şerefli meslekte nasıl yükseldiler, hangi büyük emek ve çabaları verdiler, kara pilot olmak zordur; bunu nasıl başardılar ve ansızın nasıl gittiler!.. Ansızın nasıl gittiler?!..

Ve bir de şunu düşüneceğim bizler uyurken, onlar yurdun dört bir yanında ve her yerinde geceli gündüzlü görevlerinin başındalar...

Evlatlarım başta olmak üzere herkese söylediğim bir sözü, tekrar tekrar dile getireceğim: Aldığımız her nefesi, içtiğimiz her yudum suyu, yediğimiz her lokma ekmeği, varlığımızı şehitlerimize borçluyuz...

Türk Milleti'nin beş şehidi var bugün.... Bugün beş şehitlerin yas günü...

Şehit Kara Pilot Üsteğmen Şükrü Pürlü,

Şehit Kara Pilot Üsteğmen Taner Erdoğan,

Şehit Kara Pilot Üsteğmen Fikri Dilsiz,

Şehit Kara Pilot Üsteğmen Erhan Gül,

Şehit Kara Pilot Üsteğmen Kemal Taşçı.

Ruhunuz şad olsun!.. Başta aileleriniz olmak üzere, Türk Milleti'nin başı sağ olsun!..

Türk Milleti sizi çok seviyor... Türk Milleti ordusunu çok seviyor... Şehit evlerindeki pencerelerden asılı solgun Türk bayrakları o kadar çoğaldı ki... Bir millet, sanki dünkü tarihini bugün yaşıyor...

Şehitlik mertebesine erişmek her Türk'ün Allah'tan dileğidir, gazi olmak da; yurdu için fedakarca yaşamak da... Bu azim ve inanç kıyamete kadar da böyle devam edecektir...

 
Toplam blog
: 323
: 2029
Kayıt tarihi
: 04.09.06
 
 

Yaşanan her hayat en iyi hayattır; yeter ki içinde kötülük olmasın!.. ..