Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Ocak '13

 
Kategori
Güncel
 

Şeker Portakalı, Redhack, Ahlaksız Fareler ya da Savaşma Seviş

Şeker Portakalı, Redhack, Ahlaksız Fareler ya da Savaşma Seviş
 

Hiçbir yere girme birader, dur olduğun yerde üç kere zıpla, sonra bak sağa sola, derin bir nefes al, kapat gözlerini, açma, kal öyle sonsuza kadar...


Olaaa…

Gündem yoğun şekerler

Hem de, öyle böyle değil

İşin cinsel yanından mı dalmalı, yoksa ahlaksız sularında mı kulaçlanmalı?

Her taraf derinliğe çıkıyor bilesiniz!

Boğulmaktan korkanlar için, can simidimiz en ördekli tarafıyla hizmetinizdedir,

Endişeniz olmasın!

Harbiden hangi cümlenin öznesinden tutayım, tümleç bulvarından yükleme götüreyim diyorum,

Cıvıt, bunun başka çekilir yanı olamaz,

Gerilme, germe, gerginleşme, gerginleştirme diyor iç ses.

Terbiyesizim kardeş,

Terbiyenin bolca olduğu bu zamanlarda,

Vallahi, ekmek musaf çarpsın ben

TERBİYESİZİM

Nokta…

  

Okumayan vardır mutlaka.

Bildiğin çocuk kitabı laaa.

Zeze’nin hüzünlü, iç burkan öyküsü

Kemalettin Tuğcu tadında hazin bir masal.

Ötesi yok, olamaz, olmamalı…

Oldurmaya çalışan beyinlerde, ilginç işlemciler sürümdedir ki, incelenmelidir!

Ha keza, farecikli olanı bir level üstü,o da yaş itibari ile.

Bu kitaplarda aranan:

“Velilerden biri, kitabı okuduğunu ve şok olduğunu belirterek kitabın, Türk örf ve ananelerine aykırı müstehcen içeriğe sahip olduğunu, içinde birçok argo sözcük ve küfür içerdiğini belirterek öğretmen hakkında soruşturma açılmasını istedi.

İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü de öğretmen hakkında kitabı neden tavsiye ettiği ile ilgili olarak soruşturma açtı. Soruşturma henüz tamamlanmadı(Şeker Portakalı için)

İzmir Milli Eğitim Müdürlüğü'nün kurul kurup 'ahlaki açıdan' kitap incelettirmesi, sansür talebinde bulunması ülkemizde sansürcü zihniyetin ne boyutlara ulaştığının çarpıcı ama utanç verici bir örneğidir. Umarız son örnek olacaktır.”(Fareler ve İnsanlar için)

Açıklamaların yapılmasını gerektirecek gibiyse,

Kapatalım dükkanı gidelim, neresi olursa.

Bir ada mı olur en ıssız yanıyla,

Balta girmemiş orman mı, artık allah ne verdiyse.

İlkel kabilelere bile fitim.

Eğit eğit nereye kadar.

Eğitim öğretim, bir ülke insanını böylesi hale getiriyorsa

Cehalet alnımızın yazısı, yüreğimize kazınan bir dövme olsun.

 

 

 “Redhack yılın ilk gününde Ortadoğu Teknik Üniversitesi'ne (ODTÜ) destek için Yükseköğretim Kurulu'nun (YÖK) internete dayalı eğitim sayfası ile Bitlis ve Yozgat Üniversiteleri'nin web sayfalarını hackledi.

Redhack YÖK'ün internete dayalı eğitim sayfasında "Duyduk ki 'haraç' mafyası YÖK, ODTÜ'yü kınıyormuş..:)

ODTÜ bir kaledir" mesajının yer aldığı bildiride şu ifade yer aldı:

"68'den bugüne, parasız bilimsel eğitim isteyenlerin, ahirlerin, Denizlerin, İbrahimlerin, Sinanların, Taylanların ve daha birçok devrimcinin, 'holding patronlarını' kampüse sokmayanların, emperyalist ajanların 'arabasını' yakanların"

"Okulunda ticaret istemeyenlerin, yumurta ile şeytan taşlayanların"

"Uzaya komşu devletleri tehdit etmek, savaş çıkartmak için değil 'bilim' için uydu gönderenlerin"

"Okulda dizilerden bahsetmeyen, ülke sorunlarına kafa yoranların, karizma, para kazanmak, 'mevki' için arkadaş satmayan, arkadaşı için ölüme yatanların,"

"Türk, Kürt, Çerkez, Ermeni, Asuri demeden halkların kardeşliği, eşitliği ve mücadele birliği için idam sehpasında kendi sehpasına tekme atanların"

"'Dünyanın sonu geldi', 'ideolojiler öldü' diyerek gençliği uyutmaya çalışanlara 'nanik' yapanların"

"Diktatörlere, padişahlara, elinde cop bulunanlara 'kral çıplak' diyerek dalga geçenlerin, orantısız 'şiddet' gösterenlere, orantısız 'zeka' gösterenlerin yıkılmaz kalesidir."

"Noel Baba yok diye üzülmeyin, Şirin Baba burada"

 YÖK'ün yanı sıra, ODTÜ'lü öğrencileri suçlayan açıklamalarda bulunan Bitlis ve Yozgat Üniversiteleri'nin web sayfaları da Redhack'in hedefindeydi.

 Son yaptıkları saldırının sadece bir başlangıç olduğunu söyleyen Redhack, twitter hesabından bu hafta içinde başka saldırıların da gerçekleştireceğini duyurdu.

 Devrimci Liselileri de selamlayan hackerların son sözü "Noel Baba yok diye üzülmeyin, Şirin Baba burada ;)  Şirinleyeceğiz hepinizi.." oldu.(dha)

Kafalar güzel malum.

Şebeke sularına karıştırılan gizli maddenin içeriği, sır gibi saklanıyor,

Topyekun uyuşturulmuş halimiz, kanatlanmış bedenlerimize bile ağır geliyor.

Cümle daralttı be, cıvıt annem sen.

 

Bel altına dalacağım bende, erler gibi.

İnceleyeceğimiz cümle:

“Cinsel ihtiyaç karşılanması cennete gitmek için görevdir”

Bu kez ülke sınırlarına taşıyoruz.

Beynelmilel zihniyetin, topraklarımızda vuku bulan tezahürleri yok mu derseniz.

Aaaa, olma mı?!

Olur olur, bal gibi olur, kalplerimiz yolları bulur der, hatırlatırım:

“Erkeğin otoritesini, egemenliğini kıralım derken, feminizme de davetiye çıkarmamak gerekir.”

“Öyle bir söz sarf ettiniz ki, benim yüzüm kıpkırmızı oldu. Ben o zaman mahcup oldum. Asıl o zaman utandım, asıl o zaman yerin dibine geçtim. Bir evli bir bayan milletvekili, bir çocuğu olan milletvekili kendisiyle ilgili organını nasıl böyle açıkça konuşabilir, nasıl bundan yüzü kızarmaz, benim o zaman yüzüm kızardı, o zaman mahcup oldum.”

“Ben sizinle futbol tartışmam. Ben eşimle bile futbol tartışmam. Benim futbol tartışacağım kişinin, benim kadar futbol bilgisi olması gerekir. Akli dengesi yerinde olan her insan, 'kadınlar da erkekler kadar futboldan anlar' cümlesini kabul edemez"

“Kadınlığın, analığın, bereketin simgesi olan göğüsler (...) adeta budanmış gibi. (...) Kadın sporcuların kronometre sonuçlarıyla yetinilmesin. Sıralama yapılırken sporcuların fiziksel görünümlerinin 'kadına benzerliği oranında' artı ve eksi puanlar eklensin!”

"Kadınlar barlara gidiyor, alkol alıyor, orasını burasını açıyor, sonra tecavüz oldu…”

"Okul bahçesinde bayan-erkek toplanıyor, ağaçların altında oturup sigara içiyorlar, yiyecek yiyorlar. Bunlar bayan-erkek birbirleriyle şakalaşıyorlar, el şakaları yapıyorlar. Biz bu olumsuzlukları görünce müdahale ettik ve seyredenler sonra ne der dedik, çıkın gidin dedik"

“Her kürtaj bir Uludere’dir”

“Bazen 'Annenin başına kötü bir şey gelmişse ne olacak' vesaire gibi şeyler söyleniyor. Gerekirse öyle bir bebeğe devlet bakar"

Hemencecik, jetonsal  düşme haliydi.

Daha neler neler var, vardı, var olacak…

Kitap, eğitim, cinsellik.

Koy üçünü bir kaba karıştır.

Nasıl bir karışım çıkar ortaya.

Bundan ala, fizanda kayısı,

Savaşma Seviş

Sevişme Oku

Okuma Eğitil

Eğitilme Seviş

Hem seviş, hem oku, hem eğitil!

Milyonlarca spermin en şanslıları böyleyse

Pehhhhh...

.

.

.

 

 

 
Toplam blog
: 432
: 6177
Kayıt tarihi
: 08.10.06
 
 

Med cezir içinde kafasına estiği gibi yaşayan bir havva kızı birazcık kağıt kalem aşinalığı olmas..