Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Mart '10

 
Kategori
Dünya
Okunma Sayısı
2274
 

Seks trendleri, seks alışkanlıkları…

İngiliz The Sun gazetesi ülkelerin seks alışkanlıklarını araştıran bir çalışma yayımlanmış. Bakalım neler varmış?... Gülme vakti::))

İSRAİL: Tel Aviv dünyanın "genelev başkenti" olarak biliniyormuş.

Vay anasına! van minıt denirmiş bu olaya::)))

Yasal olarak dağıtımı yapılan ABD yapımı porno filmlerinin yüzde 90'ı California'nın San Fernando Vadisi'nde çekiliyormuş. Silikon vadisi olurda porno vadisi olmaz mı hiç?:)

500 kişinin katılımıyla, dünya grup seks rekoru Japonya'ya aitmiş. Yahu bunu da teknolojik bir icat falan mı sandılar acaba? Sonra niye 500 kişi oluyor? 1.000, 10.000 olsun ve tam olsun:::))))

Fransızların yüzde 41'i hayatlarında bir kez de olsa seks partisine katılmış. Yahu ha bir konuya da Fransız kal, olmaz mı arkadaş?::))

HİNDİSTAN: Telefon seksi ilk çıktığında o kadar popüler oldu ki, birçok kişi borç batağına düşünce bu hatlar yasaklanmış… Eheee biz de hala 900’lü hatlar tıkıt tıkır para basıyor… Demek ki kriz bizi teğet geçmiş:::))

AVUSTRALYA: Dünyanın en büyük göğüslü kadınları buradaymış! Silikon müdahalesi hiç olmuyormuş::)) 2 nci cümleyi ben uydurdum ha...

BREZİLYA: En uzun süreli sevişme rekoru ortalama 30 dakika ile onlardaymış. Bu kadar uzun süre nasıl vakit geçermiş acaba? Bulmaca, sudoku falan mı çözerlermiş?...

YUNANİSTAN: Prezervatif markası Durex'in araştırmasına göre seks konusunda en şehvetli milletmiş. Ehhh yersen hurmaları tırmalar karınları… Bu böyle mi söylenir bilmiyorum. Her neyse bu kadar şehvet işte ülkede kriz doğurur::)))

TAYLAND: Ortalama 10 dakika ile en kısa sevişme süresi onlarda... Ne ulan bu, şip-şak fotoğrafçılar vardı, hani eskiden siyah-beyaz çıkardı ya… 10 dakikada eline teslim ederlerdi…::))) Bu da ona benzemiş…

Kadınlara göre Alman erkekleri dünyanın en kötü partnerleriymiş çünkü kötü kokuyorlarmış. Yahu parfümleri yok muymuş acaba?::))

Kadınlara göre dünyanın en iyi sevişen erkeleri İspanyollarmış. Bizimkiler ne yapıyormuş? İyi kadın kesermiş::))... itinayla kulak, burun kesilir derlermiş, eller de kadınlar kesilmez sevilir dermiş::)) Vay anasına!!!

Yeni Zelandalı kadınlar hayatları boyunca ortalama 20.4 seks partneri ediniyormuş. Onlar dünyanın en "rastgele cinsel ilişki yaşayan" kadınlarıymış… Hayda… niye bu kadar çok test ediyormuş, anlamadım?

AVUSTURYA: Ortalama 29.3 seks partneri ile Avusturya erkekleri dünyanın en çapkınlarıymış. Hani Türklermiş derlerdi yahu::))) Atıp tutmak kolay da icraat zor zanaattır arkadaş:)

Benden bu kadar!

Herkese iyi eğlenceler…

Not: Bu yazıya foto eklemedim. Çünkü ihtiyaç yoktur kanaatindeyim… Çünkü yazının kendisi zaten başlı başına fotodur::))

Saygı ve sevgilerimle…

Ömer Özdamar/Burdur-Bucak/17 Mart 2010

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

ama bu yanlarını sizden öğreniyorum.. Sevgiler..

Ata Kemal Şahin 
 17.03.2010 20:55
Cevap :
Saygılar efendim!  18.03.2010 11:01
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
Toplam blog
: 690
Toplam yorum
: 3569
Toplam mesaj
: 343
Ort. okunma sayısı
: 2312
Kayıt tarihi
: 17.01.07
 
 

 2007 yılından beri Milliyet Blog'da yazarım. 2009 yılında 'Normal Ötesi Aşk' ve 'Normal Ötesi Aş..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster