Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Şubat '08

 
Kategori
Güncel
 

Selam arkadaşlar

Öncelikle Milliyet Blog'u meydana getiren, hazırlayan tüm yönetici, üye ve site ziyaretçilerine sevgi ve saygılarımla MERHABA. Sizlerle birlikte olmak bana ayrı bir zevk ve mutluluk verecek bundan hiç şüphem yok umarım bu beraberliğimiz ve mutluluğumuz güçlenerek devam eder.

Arkadaşlar sabahtan beri ne yazacağımı düşünüp duruyorum düşündükçe de kafam allak bullak oldu. Yani düşündükçe nerden nasıl başlayacağımı karıştırıyorum. O yüzden şöyle bir karar verdim; bugün fazla düşünmeden yazacağım daha doğal olsun herşey. İlk olarak herkese MERHABA aslında yazmak ve okumak benim için bir tutku yemek yiyip içmek kadar doğal bir olay. Ama sizlere yazmanın bende ayrı bir gururu, mutluluğu ve heyecanı var. İstiyorum ki herşey daha güzel, daha anlamlı ve size özel olsun. Hal böyle olunca da beynimin içindeki kelimeler birbiri ile kavga ediyor; Önce beni yaz, beni kullan diye ve her şey birbirine giriyor. Gerçi üste doğru baktım da yazmaya başlamışım. Buraya kadar durum nedir? Bilmiyorum ama yazmaya başladık. Bakalım neler olacak devam edelim. Yazarlar genelde ilk yazılarında kendilerini mutlaka tanıtırlar ama ben öyle yapmayacağım. Çünkü Ahmet, Hasan, Ali, Ayşe, Fatma olduğumuz hiç önemli değil hepimiz aynıyız ve hep birlikteyiz mühim olan budur bence. Zaten zamanla birbirimizi daha iyi tanıyacağız kısaca ben UFUKİZM.

Şimdi buradayım sizlerle birlikte geçmişi yargılamak olan bitenleri tartışmak için değil. Hep birlikte ileriye daha bir güvenle, inançla ve hırsla bakabilmek için buradayım ve hep burada kalmak buradan da sizlerin o sımsıcak yüreklerinize girip sonsuza kadar orada kalmak istiyorum umarım beni yüreğinize kabul edersiniz. Sizlerle birlikte nefretlerimizi sevgiye, kızgınlıklarımızı küskünlüklerimizi hoşgörüye, alıştığımız şeyleri tercihlere dönüştürebilmek için buradayım. Kırmadan... Kırılmadan... Kızmadan... Kızdırmadan... Neler yazacağız neler paylaşacağız. Gelelim ona... Lütfen kimse benden ölümsüzlük var mıdır? Nasıl olurun cevabını, nasıl zengin oluruz hakkında detaylı bilgiler ya da hayatı idame şekilleri gibi gizemli konular yazmamı beklemesin. O tür şeyler yazmayacağım, zaten yazamam da. O gün içimizden neler geçiyorsa, neler hissediyorsak gündemde neler varsa, sorunlarımız yapmak istediklerimiz neyse onu yazacağım. Yani daha samimi daha içten olacak her şey ne isek, nasıl isek öyle içimizdeki fırtınalar, yüreğimizdeki coşkular nasılsa yazılarımda öyle olacak arkadaşlar.
Nasıl olsa benim yazılarımı okuma inceliği ve sabrı gösterecek olanların geneli beraber bot bağlayıp tüfek çattığımız, ASKER ARKADAŞLARIM...Yine birlikte yardıma muhtaç çocuklarımıza nasıl yardımcı olabiliriz diye projeler üretip çalmadık kapı bırakmadığımız köy, köy, mahalle, mahalle dolaşıp güç koşullar altında yaşayan insanlarımıza maddi manevi destek sağlayarak onları topluma kazandırdığımız, çocuk yuvalarını ve huzurevlerini ziyarette eksik kalmadığımız güzel insanlardan meydana gelen İZMİR YARDIMDA (HAYIRDA) YARIŞANLAR GRUBU ndaki ablalarım, abilerim ve kardeşlerim... Yazılarımı sabırsızlıkla beklediklerine inandığım karanlığa kızmak yerine bir mum yakabilmek için mücadele eden ve karşımıza mükemmel oyunlarla çıkan hepsi pırlanta yürekli yol arkadaşlarım bizim çocuklar yani Tİ-AR TİYATRO KLUBÜ ve YENİ UFUKLAR TİYATRO KLUBÜ'nün tüm oyuncu ve yöneticileri... Ülkemizin eğitim öğretim seviyesini en üst seviyelere çıkarmak, çocuklarımızın eğitimlerine devam edebilmeleri, sorunları ortadan kaldırabilmek için mükemmel bir işbirliği ve koordinasyon kurarak birlikte çalıştığımız bizlere ATATÜRK'ü ve onun yolundan ilerlemeyi, CUMHURİYETİ, Vatan Millet sevgisini, Okuyup Yazabilme yeteneğini kazandıran tüm ÖĞRETMENLERİMİZ... Yine çocuk ihmal ve istismarını ortadan kaldırabilmek çocuk suçluluğunu en aza indirebilmek için devamlı fikir alışverişinde bulunduğumuz beni hiç bir zaman yalnız bırakmayan SOSYAL HİZMET UZMANI canım arkadaşlarım... Yazı yazmaya başladığım ilk günden bugüne kadar benden desteklerini esirgemeyen acımasızca eleştirip daha iyiyi ve güzeli bulmama yardımcı olan ŞAİR ve YAZAR hocalarım... Kapalı spor salonlarında birlikte terlediğimiz şampiyon olma mutluluğu ve mağlup olma üzüntüsünü yaşadığımız VOLEYBOLCU kankalarım... Sizleri unuttum sanmayın 'Sazım ben gidersem sen kal dünyada gizli sırlarımı aşikar etme'diyerek Türk Milleti için bağlamanın ve türkülerin önemini anlatan Aşık VEYSEL in yolundan giden MURAT SİNCER MÜZİK EĞİTİM MERKEZİ nde eğitimlerine devam eden öğrenci ve hoca tüm can dostlarım... Bitmek tükenmek bilmeyen bir enerji ile çalışıp yurdun her tarafına yardım malzemeleri dağıtan LDS YARDIM VAKFI nın tüm yönetici ve temsilcileri... Engelli kardeşlerimizin hayata daha anlamlı daha aktif katılmaları için canla başla çalışan ENGELLİLER DERNEKLERİNDE çalışan şirin ve candan dostlarım... Aramızda hiçbir zaman bitmeyecek bir ilişki bulunan yani hergün alışveriş yaptığım ESNAF abilerim... Buraya şöyle yazacağım çünkü o kendini biliyor sadece ve sadece SEN...Tamam yazıyorum halen benim küçük bir çocuk olduğuma inanan bi türlü gözlerinde büyüyemediğim beni karşılıksız ve sonsuz bir sevgiyle seven her zaman yanımda, canımda, kanımda olan canım ANNEM, canım BABAM, canım KARDEŞLERİM ve YEGENLERİM... Ayrıca bu siteyi hasbelkader ziyaret eden hasbelkader UFUKİZM e takılan MİSAFİRLERİMİZ... Evet sona doğru geldik okuduğunuz gibi hiç yabancımız yok biz bize biziz o yüzden rahatım çünkü hatalarımız kusurumuz olursa siz beni affedersiniz. Tekrar bu sayfalarda buluşmak üzere umutlarınızla yaşayın sevgiyle kalın.

 
Toplam blog
: 4
: 627
Kayıt tarihi
: 05.02.08
 
 

Hayatı siyah beyaz olan tüm insanların hayatını renkli hale getirebilmek için tiyatro yazarlığı v..