Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Eylül '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Selam dostlar

Merhabalar tüm dostlar! Uzun bir aradan sonra yeniden bloglarıma dönmenin keyfini yaşıyorum. Zaman ilaç, dostlarımın sıcacık destekleri manevi takviye olunca cidden hayatımın en büyük krizlerinden birini daha aşmayı başardım, Allah kimseye bunu yaşatmasın, dileğim bu..


Henüz blog arkadaşlarıma bakamadım, ama blog habercimdeki sevgili dostlarıma bakabildim. Oh oh, herkes iyi gördüğüm kadarıyla.
Burada yine aranızda olmanın keyfiyle herkese tekrar merhaba diyorum, selam ve sevgilerle ilk fırsatta şöyle keskin bir mizah (!) öyküsüyle kaldığımız yerden devam etmeyi umuyorum. Kendinize çok çok iyi bakın, hiç bir şey bizlere lutfedilen ruhlarımız ve yüreklerimizden daha önemli değil, inanın!
Sıcak sevgiler herkese..

 
Toplam blog
: 95
: 736
Kayıt tarihi
: 08.03.07
 
 

Emekli öğretmenim, 52 yıllık hayatımdan amatör mizah, bağlama, sürrealist resimler, yitikler, sev..