Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Kasım '19

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Sen Aşkı Ne Sandın

Sen aşkı uğruna derbeder olmak mı sandın,
Ben sanmadım
Sen aşkı çöller aşmak mı sandın, Mecnun misali
Ben sanmadım
Sen aşkı ferahlık, mutluluk ve huzur mu sandın
Ben sanmadım
Sen aşkı, kavuşmak mı sandın
Ben sanmadım
Sen aşkı, Dünyada başlar ve biter mi sandın
Ben sanmadım
Sen aşkı, kırmakla dökmekle, acıtmakla bitermi sandın
Ben sanmadım
Sen aşkı, saçların, gözlerin, yüzün mü sandın
Ben sanmadım
Sen aşkı, ağlamak ve ağlatmak mı sandın
Ben sanmadım

Ben aşkı
Hep sen sandım
Başka birini hiç sanmadım

 

 
Toplam blog
: 147
: 135
Kayıt tarihi
: 10.10.10
 
 

Ankara Üniversitesi Hukuk Fakültesinden 1999 yılında mezun oldum, 2006 yılında Maliye Bakanlığına..