Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Aralık '10

 
Kategori
Şiir
 

Sen bana iyi geliyorsun

Sen bana iyi geliyorsun
 

hapım benimm


şu derdi bol ömrü dar dünyada
sen bana iyi geliyorsun

oooooooooo

sen bana iyi geliyorsun
deva şifa ilaç geliyorsun
grip olsam sıtma tutsa
ne gripin ararım ne kinin
sen hapım şurubum müsekkinim

yaaaaaaaaaa

sen bana iyi geliyorsun
ne üzüyor ne yoruyorsun
arıyorsun soruyorsun
vefalı yarsın yarıyorsun

sen bana iyi geliyorsun
iyi güzel hoş geliyorsun
daaaaaaaaaa
ancak eli boş geliyorsun

aaaaaaaaaaa

yoo yanlış anlama lütfeen
vallahii ne köntör beklerim ne çörek börek
yani şöyle bir büyüklük.. şeeyy.. öpücüklük
yahu çık artık hayalimden de öyle gel a mübarek

yoooooooooo

 
Toplam blog
: 59
: 712
Kayıt tarihi
: 08.04.07
 
 

Acıkınca okurum.. Okudukça yazarım.. Susayınca dinlerim.. Dinledikçe susarım.. Okurum yazarım din..