Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Temmuz '09

 
Kategori
Şiir
 

Simit, çay ve zeytin

Simit, çay ve zeytin
 

Kokusu hala burnumda tüter,

İki simidi dörde bölerdik,

Öyle yerdik,

Yarısı senin, yarısı benim.

Paylaşmanın mutluluğunu tatmak için.

Yanında tavşan kanı demli çay,

Bir çay,

Bir çay daha…

Hatırlıyorum, zeytinlerde hile yapardın,

Fazlasını sen yerdin, azı bana kalırdı…

Bilirdim, es geçerdim,

Sevginin mutluluğunu tatmak için.

Zaman geldi geçti,

Şimdi simidi bölecek kimsem yok,

Zeytini paylaşacağım,

Çay ısmarlayacağım.

Yıllar öyle zalim ki,

Bakmıyor ne gözünün yaşına,

Ne paylaşmanın mutluluğuna,

Hele sevgiye,

İnan bana hiç acımıyor.

 
Toplam blog
: 28
: 2362
Kayıt tarihi
: 27.05.08
 
 

Yıl 1960. Adana. Çığlık çığlığa geldim bu dünyaya, niyeyse? İlk, orta lise ve Çukurova Üniversitesi...