Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Mart '13

 
Kategori
Şiir
 

Sen bana

Yazmamış kaderin kalemi

Gönül sevdasını

Sen bana uzak

Sen bana yasak

Suçlusun oysa

Suçlusun

Kara gözlerinle

Hülyalı bakışınla

Sen bana uzak

Sen bana yasak

 

Bilmezsin sen

Yalnızlığı kaderi

Sarı saçların

Ela gözlerin

Yazmamış kaderin kalemi

Seni bana

Sen bana uzak

Sen bana yasak

 

Dert ortağım şimdi

Senli düşlerim

Günahsa sevmek

Ben seni sevdim

Suçlusun oysa

Cilveli oynak gülüşün

Hülyalı bakışınla

Sen bana uzak

Sen bana yasak

 

Yağmurları sevmem ben

Gittiğin akşamları

Sevmedin ya beni

Sevmedin yüreğimi

Oysa suçlusun

Tutmasaydın elimi

Sen bana uzak

Sen bana yasak

 

Şarkılar dinlerdik

El ele diz dize

Kadere inat

Ama sevmedin beni

Sevmedin gözlerimi

Suçlusun oysa

Tüm vefasızlar gibi

Suçlusun

Sen bana uzak

Sen bana yasak.

 

Bayram YANDIM

 
Toplam blog
: 70
: 147
Kayıt tarihi
: 19.09.12
 
 

Balıkesir'in Dursunbey ilçesinde 1964 yılında dünyaya geldim. Ailem iki yaşındayken Manisa, Kırka..