Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Temmuz '17

 
Kategori
İlişkiler
 

Sen beni bilirsin.

Sen beni bilirsin.
 

Sen beni bilirsin
afilli delikanlı takılırım
laf dinlemez ruhu yaşlanmış bir ihtiyarım.
sen beni bilirsin
ben...
bir gülüşüne kanarım.
 
Sen beni bilirsin
renklerinden yoksun kirli bir beyazım.
 
Sen beni bilirsin
derdim insan ötesi neyime
derdim cümle olmak nefesine
derdim dert değil
derdi hediye bilene.
 
ve sen beni bilirsin
imla hatasına sahip cümlelerim
ehli keyfinden yoksun rakımı içerim
ve ben
hiç tövbe etmedim
seni sevmek tek bildiğim ibadetim...
 
Sen beni bilirsin
gülüşün mücizedir
ve ben gülüşüne kanarım
Renklerin körüyüm
kirli bir beyazım
 
Derdim insan
derdim dert değil
derdimi anlatamam
derdi olan bilir
 
ve sen beni bilirsin
sen bilirsin
bilmelisin...
 
 
 
Toplam blog
: 151
: 911
Kayıt tarihi
: 16.02.08
 
 

İstanbul doğumluyum. İlk öğretim, üniversite, askerlik ve evlilik hazırlıkları sıralamasında stan..