Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Nisan '11

 
Kategori
İlişkiler
 

Sen benim en büyük hatamsın

Sen benim en büyük hatamsın
 

Bazen en zor soruları çözersin de, en basit soruda hata yaparsın. İşte o hata hayatta yaptığın en büyük yanlışlık olur. Sen benim en büyük hatamsın, tıpkı en basit sorularda yaptığım gibi. Basit bir hesap hatasısın ey yar. Hayatın tırmandığım dağlarında, ayağımı kaydıran bir taşsın. Manzaramı bozansın, koca güzellikler içinde. Ektiğim tarlada, bir yaban otusun. Tüm emeklerimi boşa çıkaransın. Yüzümdeki ergenlik sivilcesisin. İz bırakmana izin vermediğimsin. Beynimdeki hastalıkları iyileştirmen için, her gece seni düşünürken, kılcal damarlarımda kanamasın artık. Zor problemler içinde, basit matemetiksel bir hatasın. İki kere iki dört eder dediğimsin. Sen, güz olduğumda, yapraklarımı ezensin. Yaz olduğumda, meyvelerimi çalansın. Bahar olduğumda, güllerimi derensin. Kış olduğumda, beyazlığımı kirletensin. Seninle beraber olmak hiç dört dörtlük bir mutluluk yaşatmaz bana ey sevgili. Her vakit, bana büyük bedeller ödeten, basit bir hatasın. Uykunun doruğundan, yatağa yüzüstü düşen kanlı bir kabussun. Gecenin bıçak çeken katilisin, gündüzün serseri bir saatisin. Ne karanlığının içinde bir yıldız olurum, ne aydınlığında bir ışık hüzmesi olurum. Karşında korkak bir gülüşüm. Mutluluğumda, yürek kapılarına saplanan paslı bir bıçaksın. Yollarımın asfaltında kesik çizgilersin. Senin sevgin sollamalara hep açıktır ey yar. Hayatımdaki en büyük hatasın. Kazasız ve belasız atlattığımsın. İnsanlar arkalarına alır da sevdiklerini, sırtları yere gelmez. Sen arkamda değilsin; sırtımdasın hep. Bir yüksün sırtımda. Balkondan başıma düşen camsın, düşüncelerimi darmadağın eden. Alnımdan boşalan kansın, emeğimin sonucunda. Sevgiye, bir örümcek ağı örensin, tüm duygu kelebeklerimi öldürensin. Bir parçalanışın, yürek dağlayan haykırışısın. Sesi kurşun vızıldamasıyla katledensin. Tüm aydınlıkları emen arsız bir çocuksun. Bir türlü doymak bilmeyen yüreği canavar olansın. Sen küçük fırtınalar eşliğinde gelen, kasırgasın. Artçı sarsıntılardan sonra, bütün dünyamı alt üst eden bir depremsin. Sen hayatımın en büyük hatasısın. Küçük bir bakkalda, bana market faturası çıkaran hesapsız, kitapsız birisin. Sen bana büyük bedeller ödeten bir aşk pazarlamacısısın. Sen önce yüreğimi kaşıklayansın, hiçbir duygu bırakmak istemezcesine. Ardından yüreğimin en hassas noktalarına çatalını batıransın, duygularımı incitensin. Sonra kalbimi bıçak darbeleriyle parçalayansın. Bütün bunlara rağmen kibar görünecek kadar sahtekarsın. Kanım dudaklarına rengini katarken, başkalarına gülümseyensin. İşte asıl beni bu davranışınla öldürensin. Sen açgözlü ve doyumsuz gönüllü birisin. Senin aşkın, masa örtülerinden damlayan kandır. Ben ise senin sofranda tükenmiş bir bedenim.
 

 
Toplam blog
: 44
: 575
Kayıt tarihi
: 19.03.11
 
 

Yüreğimin ve beynimin tavanında buluyorum, tozlu mısraları. Aklım bir çatı katı. Gözlerim yıldızlarl..