Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Ayhanın sesi ve kalemi

http://blog.milliyet.com.tr/ayhanicoz

14 Mart '12

 
Kategori
Şiir
 

Sen Benim için özelsin yanımda olmasanda

Sen Benim için özelsin yanımda olmasanda
 

Hasretle yanan ruhum,
Savruldu tenimden yavaş yavaş,
Sevda rüzgarlarıyla,
Hıçkırıklarla yoğunlaşan gözyaşım,
Kurudu yüreğimde,
Seni ve beni anlatan aşk şarkılarıyla...
Dalar oldum sessizce seni hayal ederek,
Düşüncelerimde istemesemde,
Kafamdan silip atmak istesemde,
Resmin canlanıyordu hayalimde,
Bana bakıyordun içten ve gülümseyerek...
Hiç ayrılmak gelmiyordu hayal,
Ve göz dalmalarımdan,
Acı veriyordu gerçeği sensiz yaşamaktan,
Umutsuz bir rüyadan silkinip uyanmaktan,
İki dudağım arasında,
İsmini mırıldanıp inleyerek...
Ne zormuş sensizlik,
Sana olan sevdamla,
Olmayan yaşamamış bensizlik...
Etrafımda koşan çocuklar,
Kızdığın zaman kopardığın fırtınalar,
El ele tutaşarak gezdiğimiz sokaklar,
Şimdi yok ve yoksun içime çöker oldu,
Yalnızlık ve ıp ıssız sessizlik....
Şimdi uzaklardasın,
İçimde hasret ve hayalin yanımda olsa bile,
Ne yapıyorsun, kiminlesin,
Düşünmek bile istemiyorum...
Neden niçin sorularıyla,
Kendimi kuruyor, sana düşman olurcasına,
Kendimden bile kaçmak, ölmek istiyorum....
Seni masalarda meze, kadehlerde düşünce,
Beyinlerde hayal olmanı istemiyorum....
Senin kendi hayatında sevdiklerinle,
Ben olmasam bile,
Mutlu ve özel biri olmanı istiyorum...
Çocuklarımın annesi,
Kalbimde sevdiğim on dokuz yaşındaki,
Hayalde olsa sadece benim kadınım,
Olmanı istiyorum....
O kadar çok şey var ki söylenecek,
Seni o kadar çok sevdiğimi haykırsam bile,
Yıllar geçsede sensizlik içimde,
Hiçmi hiç tükenmeyecek....
Lanetler yağdırmak istiyorum sana,
Küfürler savurmak istiyorum sana,
İki dudağım arasına,
Söyleyeceklerim gelse bile,
Kalbimden gelen alev, dilimi yakıyor,
Boğazıma iki el sanki isyan edercesine,
Sıkı sıkı sarılarak,
Yutkunuyor ve sessizce susuyorum....
Resimlerine bakarak,
Telefonlarda sesini duyarak,
Çocuklarımdan seni sorarak,
Yanımda olmasan, seni hissetmesem bile,
Sadece benimsin diye kendimi avutarak,
Ömrümün son noktasına kadar,
Nefesin, hayalin, resimlerin,
Ve düşüncelerinle yaşayacağım...
Seni çok seviyorum birtanem.

 

Ayhan İÇÖZ 14.03.2012 saat 24.01

 

 
Toplam blog
: 105
: 295
Kayıt tarihi
: 08.12.11
 
 

Öyle bir zamanda yaşıyoruz ki artık ne kelimeler ne sözler ifadesiz kalmakta... Derimki şiir seve..