Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Mart '10

 
Kategori
Şiir
 

Sen bile bilmeyeceksin

Sen bile bilmeyeceksin
 

hüzün veredi bu resim


Sana lanet etmeyeceğim kızmayacağım...

Ayrılığımız için.

Senin için ağladığımı görmeyecek kimse,

Yollarına çıkamayacağım.

Sana görünmemek için kaçacağım,

Üzüldüğümü görmeyeceksin.

İçim yansa da belli etmeyeceğim sana,

Üzülmeyesin diye.

Bu sevdayı ben bitirdim zannedeceksin,

Tek suçlu ben olacağım bu işte.

Prangaları kendim vuracağım,

Beynime ve yüreğime.

Acımasız gardiyanlar olacak gönül kapımda,

Senden sonra kimse giremeyecek.

Sevdanı taşıyacağım içimde...

Çıkarılamayan bir mavzer gibi.

Seni ne çok sevdiğimi sen bile bilmeyeceksin,

Aklına geldiğimde bir gün ;

Hayırsızın, vefasızın biriymiş diyeceksin...

Değmezmiş.

Seni hala seviyor olduğumu sen bile bilmeyeceksin.

 
Toplam blog
: 104
: 618
Kayıt tarihi
: 01.08.07
 
 

Merhaba. Ben Mustafa Kaçan. Ankara'dayım. Doğayı, yaşamı, şiiri, güzel sözleri ve yalanı ..