Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Haziran '10

 
Kategori
Şiir
 

Sen çok da uzakta değilsin

Sen çok da uzakta değilsin
 

Aralık 2009


Sen çok da uzakta değilsin biliyorum

Çünkü bu gece seni içimde hissettim

Görmeden, duymadan, dokunmadan

Nasıl olur bu denebilir, ama olabildi

Sen çok da bilinmez değilsin biliyorum

Bilmeden de bilinebiliyormuş istersen

Sen yeter ki birini iste seninle olsun

Nasıl olur deme sadece iste ki olabilsin

Sen çok da erişilmez değilsin biliyorum

Seni görmeden beni istediğini hissettim

Tek olmadığımı biliyordum, sevgi arayan

Nasıl olur demeyin sevgisiz olunabilir mi?

Sen çok güzelsin işte bunu iyi biliyorum

Çünkü benim aradığım güzeldir mutlaka

Benim aradığım saftır, temizdir, içtendir

Nasıl olur demeyin çünkü böyle olmalı

Sen çok doğalsın bunu da iyi biliyorum

Zaten doğarken doğal doğmuyor muyuz?

Peki, neden sonra gider bu doğallık, saflık

Nasıl olur gitmez demeyin, gidiyor işte

Bak yakında senin yanında aniden olabilirim

Tanımadan, görmeden el yordamıyla değil

Sadece kalbimin yaydığı sesleri takip ederek

Seni bulmaya gelebilirim belki tabi oradaysan

Sen hep oradasın esas bunu çok iyi biliyorum

Kim olursa değil tabi ki bu ancak sen olabilirsin

Seni görmeden, tanımadan, duymadan, tatmadan

Ben sevgi arıyorum sen oradasın bekle geliyorum

Bojidar Çipof 3 Haziran 2010 Yeşilköy 03.00

 
Toplam blog
: 336
: 625
Kayıt tarihi
: 29.01.10
 
 

Araştırmacı yazar BOJİDAR ÇİPOF: 1953 yılında İstanbul'da doğdu. Ailesi; Ege Makedonyasından İsta..