Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Mayıs '10

 
Kategori
Dünya
 

İsrail'i kınıyorum

İsrail'i kınıyorum
 

DÜN HİTLER'Dİ, BUGÜN NETANYAHU...İKİSİNİ DE KINIYORUM...


Dün Hitler'di, bugün Netanyahu... İkisini de kınıyorum...

Sayın başbakanım, ben size bugüne dek hiç oy vermedim.

Ama bu gün vatandaşlık hakkımla sizden onurlu bir dış politika ile gerekenin yapılmasını istiyorum.

Bu terörist devletin yaptığı "insanlık suçu" cezasız kalmamalı...

İskenderun'da katledilen mehmetçiklerimize ve gemideki şehitlerimize rahmetler diliyorum...

Yazılarım bu kadar kısa olmaz ama, bu yazı; Sadece içimdeki duyguların tezahürü...

Bojidar Çipof

 
Toplam blog
: 336
: 625
Kayıt tarihi
: 29.01.10
 
 

Araştırmacı yazar BOJİDAR ÇİPOF: 1953 yılında İstanbul'da doğdu. Ailesi; Ege Makedonyasından İsta..