Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Temmuz '08

 
Kategori
Şiir
 

Sen de gidiyorsun öyle mi?

Şimdi sen de gidiyorsun öyle mi…

Söylesene bir daha duymacak mıyım sesini..

Sana dokunmak uzaklarda bir hayal mi olacak..

Hadi git bakalım…

Ama unutma, aldığın her nefes beni soracak…

Gün gelip de pişman olduğunda,

Bir pencere kenarında sabahladığında

Yaşadıkların dar ağacın olup da hesap sorduğunda..

İşte o zaman susmalar yetmez…

Sen susarsın da, içinde bu vedanın pişmanlığı dinmez..

Ve seni benden başka kimse bu kadar sevmez…

Hadi git yolun açık olsun…

Kulaç attığın bu hasret denizinde…

Gözlerim pusulan, nefesim yelkenin olsun…

Varsın bu sevda, burada son bulsun…

Son defa bakıyorum şimdi yüzüne…

Adını kalbime yazdım, kahpeliğini gökyüzüne…

Her yağmurda beni hatırla….

Şerefsizliğini vursun yüzüne her damla…

Belki o yağmur yıkar bedenini…

Ama bütün bulutlar bir araya gelse,

Temizlemez sendeki ihanetin kirini…

Şimdi sende gidiyorsun öyle mi,

Senden ise eğer, helalim saydım ihanetini..

Sen sarmasanda bitanem,

Elbet bir avuç toprak sarar emanetini…

 
Toplam blog
: 3
: 1158
Kayıt tarihi
: 19.07.08
 
 

1985 Mersin doğumluyum. Mersin Üniverstesi İşletme Önlisans Bölümü'nü bitirdim. Şimdilik ev kızıyı..