Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Haziran '08

 
Kategori
Şiir
 

Sen delisin!

Sen delisin!
 

__Ben kötü çıkarmışım güya,baktırdığı her falında

Hem,ne kader yazarsa o olurmuş alnında

Oooo,ne kısmetler çıkarmış onun ayarında

Onu bunu bilmem, bu kız deli

__Bana değil,artık falcılara uzanır oldu eli

Soruyorum herkese bu nasıl bir sevgili

Damlacıklara dönüştü aşkımızın coşkun seli

Onu bunu bilmem, bu kız deli

__Bunlar mı olacaktı onu sevmemin bedeli

Çok daha mutluydum onu sevmeden evveli

Eski halim kalmadı,onu sevdim seveli

Onu bunu bilmem, bu kız deli


__Bir zamanlar korkmazdık hiç tanımazdık engeli

El ele,göz gözeydik, dolaşırdık hep gündüzlü geceli

Aramızı soğuttu,aklında esen sam yeli

Onu bunu bilmem, bu kız deli


__Ben onun aşkından erirken, biterken azar azar

Kimler kıskanıyorsa utansın,kimler ediyorsa nazar

Elim kalem tutar,istemese de sevgi kadar ayrılığı da yazar

Ben onu bunu bilmem, bu kız kesinlikle deli




 
Toplam blog
: 1021
: 1607
Kayıt tarihi
: 19.10.07
 
 

Çok eski olmayan bir tarihte tıpkı sizler gibi Melek'lere gülümsermişim uykulu hallerimde!  ..