Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Mayıs '11

 
Kategori
Şiir
 

Sen en çok benim Annemsin

İlk göz ağrın benim,
en çok benim annemsin
Seni en çok yaşayan
En çok bilenim
Çektiğin dertlerin
Çilelerin, yoklukların, zorlukların
Döktüğün gözyaşlarının
Yüzündeki hüznün
Gözlerinden yüreğime
akıveren acıların
En yakın tanığıyım…
Sabrının gücünün
direncinin,
becerinin hayranı
suskunluğunun isyanıyım

belki de ondandı annem
gözünde yaş görünce içim bir ayrı üzülür” demen
Şimdi hem çocuğum hem anneyim
sen dağlardan aşan ırmak
ben kollarından biriyim
kaynağım sensin
her şeyimsin
senden ayrılmadım
Sadece Deniz’ e ulaştım..
Bir ucum sende
Bir ucum Deniz’ de
İki uçtan beslenirim
Sevdiğimi bilirsin
Ya ne kadar özlediğimi?
Onu da bilir misin?
İsteyen kıskansın annem
Sen en çok benim annemsin.
 

 
Toplam blog
: 12
: 297
Kayıt tarihi
: 10.09.10
 
 

Konya Ereğli doğumluyum, öğretmenim. Evliyim bir kızım var. Mersin'de yaşıyorum, şiir ve deneme yazı..