Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Temmuz '09

 
Kategori
Şiir
 

Sen gittin ya

Kısım kısım
Parça parça gidiyorsun içimden
Her seferinde bir yanım acıyor
Her yokoluşnda bende yokoluyorum
Ama öyle tamamen değil
Yeni bir hayat
Yeni bir yaşam için yenileniyorum
Günahlarımı
Sevaplarımı
Hatalarımı
Doğrularmı
Yanlışlarımı hepsini bırakıyorum geride
Anlayacağın kurtuluyorum senden..

Sendin sevabım benim
Sendin günahım
Sendin doğrum yanlışım
Ama yeter
Bir bilinmeze sürükledin beni
Ağrıma gidiyordu bir başkasının olman
Söyleyemiyordum ama içim içimi yiyordu..
Ağlıyordum ama yine de sana söyleyemiyordum..

Yatağımda gözyaşlarım vardı sana döktüğüm
Şimdi yaktım hepsini
Yırttım senle olan resimlerimizi..
İşte unutmaya başladım seni..
Belki senin istediğin buydu
Bana söylediğin ve beklettiğin süre bu kadardı..

Gittin ya
Aslında şimdi sende bende bittin..
Ve aklımdaki anılardan
Yüreğimdeki yerinden defolup gittin..

Yusuf Sezgin AYBEY

 
Toplam blog
: 74
: 579
Kayıt tarihi
: 29.06.09
 
 

1987 Muğla doğulmluyum. İlk ve orta öğretimimi yine aynı şehirde tamamladım. Şu anda Akdeniz Ünivers..