Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Mayıs '09

 
Kategori
İlişkiler
 

Sen hiç sensiz kalmadın ki!

Senin beni anlama ihtimalin olmadığını farkettim bugün.
Sen hiç sensiz kalmadın ki!
Nasıl anlayabilirsin seninle olmanın değerini?
Sana benim gözümle bakmadın ki hiç!

Nereden bilebilirsin benim içimdeki seni?
Sahi sen hiç sensiz geçen anlarda yaşadığım telaşımı anlayabilir misin?
O birlikte yürüdüğümüz yokuşun ne kadar çekilmez olduğunu,
Hele yorulduğumda sana yaslanamamım ne derece ürküttüğünü beni
Gerçekten anlayabilir misin kelimelerin anlamsızlaştığını
Hayatımın sadece seninle yaşamaya değer olduğunu...
Bunu farketmek demek seni sevdiğime bin kez emin olmak demek.

Yıllar geçtikçe üstünden eksilmediğine şahit olmak demek.
Gurur duymak demek ve uzun sürmesi için allaha yalvarmak demek.
En güzeli de ne biliyor musun sevdiğim?

Herkese inat, herşeye inat doya doya, kana kana yaşamak

Hayatı seninle paylaşmak, iyi günde ve kötü günde....


 
Toplam blog
: 34
: 1352
Kayıt tarihi
: 10.08.07
 
 

İngilizce öğretmeniyim. Ailem benim her şeyim. Yazmayı çok seviyorum. Söylediklerim karşımdakiler..