Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Haziran '12

 
Kategori
Güncel
 

Sen hiçbir şey değilsin...

Sen hiçbir şey değilsin...
 

'Ben sen kimsin sorusuna asla Türk'üm diye cevap vermem ' diyen tesettürlü yazar(!) E. E kimliklerin ön plana çıkarıldığı zaman asıl ırkçılığın yapıldığını söylemiş.  

—Türküm derse azınlıklar üstünde baskı kuruluyormuş, peki Müslüman’ım deyince azınlık farklı dinlerden olanlar üzerinde baskı kurmuyor musun? İyi ki Türküm diyemiyorsun, senin gibi biri ile aynı milliyeti taşımak beni huzursuz edecekti.......

 'Bu kanın asaleti nereden geliyor? Biz başka bir kimlik üzerinde üstünlük kurmaya çalışıyoruz. Ben asla sorulduğu zaman Türk'üm demem. Bu beni rahatsız eden bir şey. NedenTürkiyeli diyoruz. Bu da beni rahatsız ediyor demiş.

 —Ne olmadığını söylemiş. Utanıyor ve saklıyor olabilir ama "ne Olduğunu söylemek cesaretini de gösterebilseydi keşke! Bir UZAYLI olmayasın?Ayrıca kimliksizlik seni rahatsız etmiyorsa eh seni de kimliksiz diye çağırırız.

 Bir adalet devleti diyebiliriz buraya. 'Egemenlik kayıtsız şartsız Türk Milleti'nindir ' sözü de beni rahatsız ediyor. Bu Kemalist zümrenin ortaya çıkardığı sözlerden bir tanesiydi. '

 -"EGEMENLİK KAYITSIZ ŞARTSIZ ULUSUNDUR" bir kere Türk neresinde bunun, işiniz gücünüz tahrifat, yalan dolan... İlgi çekmeye çalışıyor. Kimse aldırış etmese başka işlerin peşine düşer.

 Sen hiç önemli değilsin. Olsan ne olur olmasan ne. Senin asıl derdin Atatürk. Sen bir hiçsin. 'Türkiyeli' demekten bile rahatsız oluyormuş! O zaman kimsin ve nerelisin?  Sen Türk olamazsın zaten. Türk onurlu ve kadim bir ulustur, senin gibi zevatı biz kabul etmeyiz. Bizim için bir kayıp değilsin.  

 SANA BEN FAZLA BİR ŞEY SÖYLEME GEREĞİNİ DUYMUYORUM.YANLIZ SENİ SARIP,SARMALAYIP PAKETLEYİP, EKRAN KARŞISINA,OKUR, YAZAR ÇİZER, DİYE ÇIKARTAN SANA SÖZ HAKKI VERENLERİN NE SİNSİ HESABI VAR ONU MERAK EDİYORUM!...

  “Ben Türküm” DEME ZATEN SENİ TÜRK OLARAK KABUL EDEN DE YOK. SEN YAŞAYAMADIĞIN ÖZGÜRLÜKLERİNİN ESİRİ OLMUŞSUN. KEMALİZM KORKUSU SENİ TUTSAK ETMİŞ. ZİNCİRLERİNİ KIRSAN, BU DÜNYADA NE GÜZELLİKLER VAR ANLARSIN. AMA HAPSOLMAYA DEVAM ET...

 SEN HİÇ BİR ŞEY DEĞİLSİN... En kötüsü de bu...

 

 
Toplam blog
: 15
: 2438
Kayıt tarihi
: 07.07.07
 
 

Araştırma, tarih ve gezi en büyük tutkumdur. Bunların hepsi yer ve zamana bağlı olarak değişebili..