Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Eylül '08

 
Kategori
Şiir
 

Sen kimsin?

Sen kimsin?

Bak birdenbire hayatım oluverdin,
Geceleri ismini sayıklar oldum,
Her sabah hayalinle açtım gözümü,
Her gece seninle daldım rüyalara,
Söyle bana, sen kimsin?

Seni anmadan tek satır yazamaz oldum,
Tek saniyem geçmiyor düşünmeden seni,
Bana mutluluğu öğretmeye mi geldin,
Söyle bana, sen kimsin?

Gece baktığım en parlak yıldız,
Gündüzleri ise güneş oldun bana,
Işığınla aydınlatmaya mı geldin beni?
Söyle bana, sen kimsin?

Bir yarım sen oldun benim,
Ve belki bir yarın da ben,
Bana aşkı öğretmeye mi geldin yoksa?
Söyle bana, sen kimsin?

Uzaklarda yanan bir ışıksın benim için,
Ne zaman yakın olacaksın ki bana,
Karanlığıma ışık olmaya mı geldin?
Söyle bana, sen kimsin?

Akıp giden zaman oldun belki,
Hasret bitsin artık, vakit tamam,
Kilometreler ötede atan kalbim oldun birden,
Söyle bana, sen kimsin?

Bana aşkı öğretene bir melek oldun,
Sayfalar yazdıran ilham perim,
Seninle doldu bak hayallerim,
Söyle bana, sen kimsin?

Gözlerinde kaybettim ben kendimi,
Kalbine saklandım ki tek sen bulasın,
Hep benimle olmaya mı geldin yoksa,
Hep benim olmaya mı geldin?
Söyle bana, sen kimsin?

 
Toplam blog
: 69
: 1239
Kayıt tarihi
: 16.07.08
 
 

1990 Kasım 14 doğumluyum... Üniversiteye hazırlanmaktayım. Oldukça sık yazarım; şiir ya da deneme be..