Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Şubat '08

 
Kategori
Dostluk
 

Sen kimsin?

Sen kimsin?
 

selamlar......


Selam, arkadaş;
sen kimsin??
Benim konuştuğum kaçıncı kişiliksin.
Tanışmak için, kaç kere sorduk aynı soruları bir birimize.
Oynadığımız nasıl bir oyundu, sence ya da bence??
Konuştuklarımızın ne anlamı vardı, kelimelerde ve cümlelerde.
Bir şeyler paylaşıyorduk ya , öğlesine.....
Yüzünü görmeden, sesini duymadan, hissetmeden, teknoloji-le.
Teknoloji, sen kimsin ???
Arkadaş.
İyi misin, kötü müsün, faydalı mı, zararlı mısın.
Sen mi beni kullanıyorsun, ben mi seni kullanıyorum.
Beni bu konuda aydınlatır mısın????

 
Toplam blog
: 24
: 428
Kayıt tarihi
: 27.01.08
 
 

41 yaşındayım. Evliyim, 2 kızım var. Ev hanımıyım. Resim, müzik, moda hobilerim arasında. Eşimi, çoc..