Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Ocak '15

 
Kategori
Şiir
 

Sen ol hecem de (Hece)

Sen ol hecem de (Hece)
 

Aklımdasın yine sen şiirler yazarım ben

Gönlünde çıkan okla vurdun beni gönlümde

Mısralarım içinde gönlümde gezersin sen

Şiirler senle güzel sen ol benim ömrümde

 

Gönlüme düşen yıldız gibi sende güzelsin

Şiirlere sığmayan sen kalbime özelsin

Kitaba sığmayacak kadar hece neşesin

Şiirlerim seninle güzel sen ol çevremde

 

Salına salına sen gelsen benim yanıma

Hayran olsam ben sana gülsen benim canıma

Kara gözüne sürme çek gel benim yanıma

Şiirlerim seninle güzel sen ol ömrümde

 

Sana aşkım demekle açsın benim güllerim

Gözün içine bakıp geçsin benim günlerim

Sen bir anda olmazsan yanımda ben özlerim

Şiirlerim seninle güzel sen ol düşümde

 

Kul Mehmet’im anlamsız şiirler sana yazmam

Aşkın içine acı kahırdan kuyular kazmam

Vicdanım yastığımdır gönülleri hiç kırmam

Şiirlerim seninle güzel sen ol hecemde

Mehmet Aluç

 

 

 
Toplam blog
: 959
: 197
Kayıt tarihi
: 04.06.13
 
 

Ben Mehmet Aluç 1962 Malatya Doğumlu. Ortaokul mezunuyum. Çocukluğumda okuma hevesim Tarkan çizgi..