Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Haziran '10

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Sen varsın…

Sen varsın…
 

Kapıma gelen davetsiz bir misafirdi ben almamıştım onu içeriye daha önceden bendeydi biliyorum. Kaç zamandır özlemini çektiğim düşlerin içerisinden çıkagelmiş bir duyguydu.

Hep yamacımdaydı nefesini hissediyordum adını yeni koymaya başlıyorum. Bu gece bir seni düşündüm illa sen olmalısın çünkü sen farklısın.

Aklımda yolda yürüdüğümde her gülümseyişte aklımda. İllaki sen olmalısın. Sana açtım içimi sen gerçeksin yalan olan düşler artık. Seni tuttum bırakmam alamaya çalışmasınlar çünkü sen içimdesin.

Çiçeklere isim takıyorum hepsinin baş harfine “a” koydum senin için. Hepsine öyle sesleniyorum. Delirdim yine biliyorsun neden böle olduğumu.

İklimlerden en güzeli kış niye mi? Yağmur var çok yağmur. Seni topluyorum kışta sonra 3 mevsim daha senleyim. İçimde biriktiriyorum seni hemen harcamıyorum merak etme.

Bendesin ben istedim, çağırmadım ama sen ordaydın çünkü.

Kapıma geldi aşkın hadi hoş geldin sevgili sana yazıyorum artık. Hayatın anlamı var çünkü seninle aşk var çünkü seninle.

Tenin sıcaklığı bende, gülüşün olmasa ölürüm. Beni sana hapsetsem kilitlesem müebbet hapis cezası versem taşır mısın içinde beni.

Zamanın anlamı daha çok sen varsın artık. Seni yaşamalıyım her dakika her saat. Hiç birini boşa harcamamalıyım.

Kaybedecek zamanım yok koşuyorum sana. Sen benim yıldızımsın parlayacak her yüreğim sızladığında gözlerin ışıl ışıl. Bileceksin seni seven biri olduğunu anlayacaksın.

Mevsimlerden biri daha bitiyor ben sana yaklaşıyorum doğduğun mevsime. Birlikte kucaklayacağız yeni bir yılı hadi şimdi yürüyelim bir yıla daha birlikte.

Kapım sana açık sen varsın birde içeri giren dostlar. Andın koymaya çalışıyorum anlatmaya dillendirmeye ama olmuyor.

Seni bekliyorum biliyorum sende seviyorsun. Yüreğimde mahkûm oldum senin için. Ağrıyor dinmiyor sızlatıyor işte bakışların, yanımda ol.

******* *********** ***********

Aynı sesler

Yalnız kuşlar, düşsüz

Şevkatine muhtaç bir ben

Elbet duyarsın beni


Senin düşlerin benim

Ellerimin arasında kaybolan avuçların

Ne kadar zor aşık olmak

İnan düşler artık senli


Sevdan bende bir nehir

En derin ağrıları yüreğimin aşkın

Ve nerde olduğunu bilmemek

İnan yaşam senli

Yorulmuyorum seni sevmekten

Olmazlar engel değil

Ruhum sana koşuyor

Umut sensin

Marifet içinde dinle bak ne diyor…

 
Toplam blog
: 43
: 603
Kayıt tarihi
: 12.06.10
 
 

1983 Adıyaman doğumluyum. Çukurova Üniversitesi Bilgisayar Programcılığı bölümünde okuyorum. Adana y..