Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Mayıs '08

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Sen

Sen
 

Dağılırım bilirsin...
Buna iç organlarım dahil...
Parça parça olurum. Kafam karışır ki sana geleceğim...
Evet sana geleceğim sevgili...
Parça parça geleceğim...
Islak sırılsıklam...
Belki de köpekler gibi lakin dağılmadan asla gelemem sana...
Sana geleceğim ki topla toparla diye beni...
İnce ince tel tel nakış nakış dikebilmen için bütün senli hücrelerimi...
Tüm senli sözlerimi...
Ellerimi terimi kokumu vücudunun her milimetre karesine dikebilmen için geleceğim lakin kapını bu sefer sorgusuzca aç...
Ben buradayım...
Odanda...
Hadi bak...
Beni yolcu ettiğinin en son noktada...
Aynada yüzümü kaybettiğin yansımada bu yerde...
Önünde ki dağılmadan asla yapamam bilirsin...
Dallanmadan budaklanmadan..Köklerimi sarmadan sana yapamam.
Ki sesimi kaybetmeden...
Çürümeden nefesim sesim...
Düşünmeksizin sana geleceğim...
Başka gidecek yerim yok benim sevgili...
Bir başka sen yok...
Kimse sana benzemiyor artık işte bu yüzden biraz daha kısa kesmelisin tırnaklarını ki sesinin şiddetini kısarak...
Gerilen tüm damarlarını açarak... Ilık bir yağmur akışı gibi karşılamalısın beni ki sana geleceğim.. .
Bir biad gibi...
Bir borç gibi...
Bir senet gibi geleceğim sana..sınırsızca sevişir gibi...
Yüreğini ruhunu saçını aklını kavrayarak avuçlayarak geleceğim sana...
Soyunmama izin ver lütfen önce ki bir su yılanı kadar çırılçıplak olduğumu gör...
İçimdeki sensizliği...

 
Toplam blog
: 20
: 627
Kayıt tarihi
: 06.05.08
 
 

1978 Ankara doğumluyum. Bir kamu kurumunda memur olarak görev yapmaktıyım. Edebiyatı ve felsefeyi se..