Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Nisan '12

 
Kategori
Öykü
 

Senden bir adım eksiğim

Senden bir adım eksiğim
 

Sen'den Bir Adım Eksiğim


Hoşgeldin küçük dünyama…

Sen gittikten sonra bu limandan dünyam biraz daha küçüldü ve belki de anlamını biraz daha yitirdi. Her sabah doğan güneşin ilk ışıklarını senin için yakalama umutlarım vardı ya, yakalayıp o ışıklardan taç yapacaktım sana, dünyada yaşayan güneşin tek parçası olupta ışık olabileceğini düşünürdüm hep insanlara. Bilemezdim hiç sen giderken buralardan bana miras bırakacağını karanlıkları, giderken söndürdüğün ışıkları ve aldığın umutlarımı.

Suskunluğuma büründüm senden sonra. Bu şehrin sokaklarında, binlerce insan arasında yalnızlığını doyasıya yaşayan bir varlık gibiyim şu sıralarda. Sokaktaki kaldırım taşlarına çarpıyor gözlerim. Daha nice birlikteliklere, nice mutlu çiftlere ve nice ayrılıklara şahitlik etmiş sessiz kahramanlardı onlar benim için. Şimdilerde yeni davaların ortasında sessiz şahitliklerini kullanıyorlar gidenler ardında. Ankara’da ki kaldırım taşları da şahitlik ettiler mi sana? Sen toplayıp giderken kendini benden başka bir yürekte mutlu olduğuna şahitlik ettiler mi hiç? Ya da sen onları fark etmeden üstlerine basıp geçtin değil mi, tıpkı benim sevgime yaptığın gibi.

Sen bilmezsin belki. Zaten dinlediğim tarzda yabancı müzikte dinlemezdin oysaki. Ama bahsetmek istedim, dinlediğim parçanın sözleri satırlarımda şimdi, “i will see you in my dreams”…

Evet, seni rüyalarımda görüyorum ve her defasında uyandıktan sonra sol yanıma büyük bir acı saplanıp kalıyor. Gözlerim nemleniyor, aynaya gidip baktığımda “sahibi olduğum bu surat benim mi?” diyorum içimden defalarca. Sana yakınken bir o kadar da uzaktayım artık hissedebileceğini sanmıyorum ama dün gece yine rüyalarımda misafir ettim seni, dağınıktır hep rüyalarım benim dağınıklığımın kusuruna bakma. Belki dönersin diye her şeyi yerli yerinde bıraktım tek yerinde olmayan şey vardı o da ruhumun derinliklerinde sakladığım sen’din…

I’ll see you in my dreams
There we’ll be safe tonight, from the lonely days of memory
I’ll see you in my dreams
Back in my arms again, and no matter what tomorrow brings
I’ll see you in my dreams

 

Küçük bir not : Dinlediğim parçayı aşağıda ki linkten dinleyebilirsiniz…

http://www.youtube.com/watch?v=iug0X6cJDDM

 

Mert Kaan Mesut // Sen'den Bir Adım Eksiğim

 
Toplam blog
: 13
: 491
Kayıt tarihi
: 03.04.12
 
 

Tesadüfen doğduk mecburen yaşıyoruz. Ankara - 89 doğumluyum. KKÜ Endüstriyel Otomasyon bölümü mez..