Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Eylül '12

 
Kategori
Şiir
 

Senden geriye kalan aşk kırıntıları..

Senden geriye kalan aşk kırıntıları..
 

Ayrılığında eski tadı kalmadı artık.
Sen gittin gideli, yatak yorgan birbirine karıştı. Geceler gündüz, gündüzler gece oldu.
Sırf seni unutmak için verdiğim çabanın sonucu olumlu olsada,
Tekliyor arada kalbim senden kalan bir parça eşya olsada.
Eski şarkılara sardım bu ara. Seni hatırlatmayanlarından.
Senden kalan şarkılar zaten yeterince kulaklarda,
Can sıkıyorlar.
Bizimde bir şarkımız vardı, hatırlar mısın?
Hep de dilimizdeyken duyardık bir yerlerden,
Bize çalardı.
Hatırlar mısın?
Yağmurda delice ıslanmıştık bir kere.
Sen şapkanı hiç kapatmamıştın, bana da kapattırmamıştı

"Bırak, ıslanalım. Bu yağmur, bizim yağmurumuz olsun" demiştin.
Şimdi her yağmurda, her gözyaşım aklıma geliyor,
Nefretle anıyor gözlerim seni.
Yağmur yerine, kan dökülüyor gözlerimden
Kalbimden..

Aşkında eski tadı kalmadı artık.
Ben aşkı iyi bilirken, seninle kirlendi tüm aşka inancım
Ben aşkı böyle bilmezdim,
Sen diye yaşar, sen diye ölürdüm
Sevgi gibi kutsal varlığın senin gibi sevenlerde gördüm böylesine kirlendiğini
Böylesine bilmezdim aşkın seninle ne kadar hain olacağını
Kalmadı artık,
Ne senden kalanlar
Ne de sayende kirlettiğin aşktan kalanlar..
Son bir resmin vardı elimde,
Onu da şimdi sokaklar tamamlar.

Hoşcakal sevdiğim
Hoşcakal.

  

 
Toplam blog
: 99
: 7049
Kayıt tarihi
: 07.08.11
 
 

Bir garip bankacı olmanın yanı sıra, yazarlık yapan; her şeyi olduğu suret için seven bir insanım..