Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Şubat '11

 
Kategori
Şiir
 

Senden hiç ayrılmadım ki

Senden hiç ayrılmadım ki
 

SENDEN HİÇ AYRILMADIM Kİ


Sonsuz bir zamanda başladı 

Bu Aşk 

İlk yıldızlar evrene savrulurken 

Ayrıldık seninle sonsuza kadar… 

Oyunu oynamak için iki yabancı olduk 

Yüzyıllar önce iki dost 

Binlerce sene önce Leyla ile Mecnun... 

Arada olduklarımız 

Gökyüzündeki yıldızlar kadar çok. 

Yaratırken ve oynarken,  

Ölesiye eğlenirken 

Unuttuk Aşkı... 

Savrulduk galaksilerde 

Yüzyıllarda ve "ben" ler de 

Seni hep sevdim. 

Her oyuncunun gözlerinden sana bakarken... 

Çiçekler kadar coşkulu 

Yıldızlar kadar parlak 

Çocuklar kadar neşeliydin. 

Sen hep o sendin. 

Gözlerindeki pırıltılardan tanıdım seni. 

Rüyalarındaydım. 

Bütün gece kollarımda uyuttum seni. 

Sen ağladığında 

Kim sardı sarmaladı seni 

Her gecenin sabahında 

Kim güneşleri üzerine doğurdu 

Bütün yıldızları gökyüzüne serdi. 

Ayrılmadık hiç 

Sonsuza kadar beraber savrulduk... 

Bu sevgi Tek kişilikti. 

Tek olan ayrı değildi 

Kaybetmemiştin beni hiç 

Öte Alem olmadı hiç bir zaman. 

Çünkü ; 

Hep şimdi - Burada 

Birlikteydik 

 

 

Nilgün Nart 

 

 

 

 
Toplam blog
: 39
: 639
Kayıt tarihi
: 13.12.10
 
 

Öncelikle Dünya gezegeninde yaşayan bir insan olarak ve toplum içinde yazar- sanatçı  kimliğimden..