Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Mayıs '10

     
    Kategori
    İlişkiler
     

    Senden öncesi vardı sonrasıda olacak!

    Senden öncesi vardı sonrasıda olacak!
     

    hep böyle olmak çok mu zor?


    Hani derler ya tanımadığına güvenmiceksin diye.. Nekadar da doğruymuş.. İnatla yalan dedim.. degil öyle dedm.. İnandm güvendim.. Hatta kendimce sevdim.. Hani insan düşmüştür boşluğa, karanlığa kafasını kadırıp baktığında aydınlığı bile göremiyordur ki, karanlıktan çıkabilceğini düşünsün..

    Böyle zamanlarda ellerini sımsıcak yapıp, kalbini avcunun eline alan bi adamdır aydınlığın aslında var olduğunu gösteren.. Sonra.. Onun sadece bir düş olduqunu anlayana kadar sürer herşey.. Garip bi mutluluktu dersin ancak.. Bitti dersin, hiç olmadı dersn.. Ama olmuştur vardır.. Mutlu etmiştir, sevmiştir o da belkide.. Bilmek duymak görmek hatta yaşamak bile istemezsin.. Çünkü her hayal, hayal kırıklığını getirmiştir yanında.. Bak demiştir, hayal kurma üzcem seni.. İnatlaşmakla geçmiştir slında hayatın.. Bu kez bu kez mutluluk hep benimle dedikçe.. Ynılıyosun diyip qülümsemiştir hayat..

    Keşkesiz bi hayatta dimi asolan.. Herkese inat hiç keşke demiyorum hemde hiç! Bitti, qiiti.. Ve çok mutluyum iyiki baqlanmadan qitti.. Sadece varlıqını hissettirdikten sonra qiitti iyiki..

    Hayat bu! Kimse vazqeçilmez deqildirr! Seninde vazqeçilmez olmadıqın qibi.. Hoşçakal..

    ELİF*

     
    Toplam blog
    : 1
    : 712
    Kayıt tarihi
    : 12.10.09
     
     

    Hayatı yaşıyorumm...Çok severek, herşeyiyle ama! Genelde mutluyum.. Manisada yaşıyorum, lise öğrenci..