Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Eylül '09

 
Kategori
Şiir
 

Senden uzakta

Bu bayram

Bir başka geçti

Kuşların uçuşu bir ayrı

Sokaklar kalabalık, lâkin dar

Çocukların sevincine örnek yok

Göğün mavisi karamsar

Yaprakların yeşili

Artık eskisi gibi değil

Anneciğim diyemedim

Beni sar

Sendin evlerde oca

Anne kucağı sıcak

Senden uzaklardayım

Bu bayram yine sensiz

Kilometrelerce fersah fersah

Senden çok uzaklarda

Yapayalnız

Kimsesiz

Anne saçı yumuşak

Mutluluğa bir duvak

Güzel annem

Canım annem

Ne olur beni bağışla

Dostum, arkadaşım,

Bir tanem

Bir bayram daha geçti sensiz

Mezarına bile gelemedim

Ellerim böğrümde kaldı

Çaresiz

Bayramlar güzel durak

Her çocuğa bir burak

Bayram sabahında

Aydınlık gülü

Seni bir kez daha sevdim, gönlümce

Ak saçlı, nur yüzlü, başörtülü

İçten okudum

Birkaç FATİHA sadece

Anneciğim benden uzak, kara toprakta

Bu bayram böyle geçti muratsız

Yapayalnız

Senden uzakta....

Annem içimde bayrak

Öğünsün kara toprak

Öğünsün kara toprak...

Abdükadir Güler

Yaz Güneşi Bengisu/Şiirler, Söke 2004.

 
Toplam blog
: 2227
: 832
Kayıt tarihi
: 27.06.09
 
 

1946 Mardin ili, Kızıltepe ilçesi'nin Esenli köyünde doğmuştur. İlk ve ortaokulu Kızıltepe'de bit..