Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Temmuz '17

 
Kategori
Burçlar
 

Seni Çon Gelan Kadar Seviyorum

Seni Çon Gelan Kadar Seviyorum
 

SENİ ÇON GELAN KADAR SEVİYORUM
Sevgili babamın ona , "Çift karakterlisin!" Dememle astroloji yolculuğum başladı. Bunu ben değil değerli astrologlar dedi. Babam da, "Seni dava edeceğim!" "Fakat seviyorum edemem dava falan ." Demesiyle ikizler burcu olduğunu kanıtladı. Bunu niye anlatıyorum aşağıdaki diyaloglardan dolayı yazıyorum.Bu durumu Ela 'ya anlattım. Demez mi "Ben de sana dava açacağım."dedi. Neden ? Diye sordum. Senden sevgimi geri almak için. Üstelik ben de ikizlerim. Bizim sağımız solumuz belli olmaz. Sabah güneşli ,akşam yağmurlu. Annem parçali bulutlu der bana. Dedi. Ben de ben bunu niye anlamadım ? Diye sordum. Ben kendimi anlamıyorum ki dedi sen anlasan beni ???? Bana Seni çon gelan kadar seviyorum dediğinde çok mantıklı geldi bana .Birini katirilyon üstü kadar sevmek
Seni çon seviyorum dedim. Oysa ki seni çok seviyorum yazacaktım. Öyle mi dedi dostum bana ." Ben de seni çon gelan kadar seviyorum ve bunu kendimce çeviyorum." dedi. Çon gelan katirilyon üstüymüş. Anlamadınız sanırım. Gerçekten bende anlamadim. Bundan tam 4 yıl önce hocanın Ela'ya görev vermesi ve yanıma gelip beraber anlatalım mı ? Demesiyle başladı her şey. Ben ve anlatmak slayt yaparım,janjanlı göze çarpar. Fakat sunamam dedim. Kabul etmedi. İyi ki de etmedi. Bir hafta sonu ortaklaşa sunuyu hazırladık. Koluma dokunup Ela heyecanımı aldı. Içimden ya çuvallayacaksın ya da çuval dikeceksin dedim. Baktım ki kurtarıyorum devam ettim tabiri caize kafa göz girdim konuya. Bu slayt kapağı hocanın ilgisini çekti. Gemiler var mavi mavi dalgalar. Sordu hoca niye bunu seçtiniz ? Ne ilginç bir şey bu ? Allah'ım kafamda ampüller patladı. Hocam "Hani bu Servet-i Fünuncular kaçmak istiyorlardi gemiyle hani ondan koyduk." Diyince bir bakışı vardı hocanın. Yani o gemiyle git desen giderdi. Biraz güven geldi. Kem küm derken geçti slaytlar. Hiç sevmiyorum şu slayt okuma işini. Ben slaytı okumak için yapmadım siz görün diye yaptım. Ufak bir gülme krizinden sonra Ela 'nın koluma dokunmasıyla kurtardım kenidimi Neden böyle diyorsa hoca iyi kıvırmak lazım. Ayna tekniğiyle sorduğu sorulara kendi cümlelerini söyledim. O an Ela bana baktı ben ona. Yırttık der gibi. Bakınız eğer bir insan ellerini üst üstte koyuyorsa dolanıyordur fezalarda, anlatımı bitirmek için.Ellerimi birbirine vura vura bitirdim. Yanımda Ela yarabbi şükür !dercesine bakti. Sonunda buldum katirilyon üstü sevebileceğim birini ahaha ! İyi ki varsın Ela Özçelik . 9 Haziran mucizesidir kendisi.
 
Toplam blog
: 20
: 159
Kayıt tarihi
: 09.02.16
 
 

15 Şubat 1993 Karabük doğumlu, Karabük Üniversitesi'nde Türk Dili ve Edebiyatı Anabilim Dalı Tezl..