Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Temmuz '15

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Seni sevemem... çünkü;

Seni sevemem... çünkü;
 

SENİ SEVEMEM…ÇÜNKÜ;


-Seni seviyorum… Sen de beni sever misin? Benimle birlikte aşk yolunda, aşk bahçelerinde yürür müsün?
 
-Yürüyemem… Yollarımız ayrı… Davul bile dengi dengine çalar.
 
-Denk değil miyiz yani
 
-Maalesef
 
-Nedir peki denk olmayışımızın sebebi.
 
- Düşün sen fakirsin ben zengin… Benim ailem sağlıklı senin ailen engelli… Aramızda kültür farkı var. Sen benden daha kültürlüsün. Hem bana şu gördüğün zengin hayatı sunabilir misin?
 
-Sunamam elbet… Ama Yarabbim zenginliği dilediğime, ilmi isteyene veririm diyor. Gönlüm aşk yönünden sana karşı zengin.
 
-Gönlünün zenginliği para eder mi, etmez. Ayrılalım.
 
-Yapma… Bırakma beni sensiz. Az maaşım olur belki ama mutlu oluruz.
 
-Ayrılalım.
 
-Son sözün mü?
 
- Son Sözüm.
 
Genç oğlan ağlayarak telefonunu kapatır. Yazdığı romanını yarıda bırakır. Çünkü romanda tam aşkı anlatacak bölüme gelmişti.
 
Aradan 1,5 yıl geçer… Genç oğlanın karşısına dünyalar güzeli bir kız çıkar. Hayatı değişir genç oğlanın. Aşk bahçesinde sevdiği kızı bulmanın mutluluğu sarar oğlanı… Evleneceklerdir artık. Evliliğine üç ay kala oğlanın telefonu çalar.
 
-Pişmanım… Ne olur geri dön.
 
- Ne oldu… Neden pişmansın
 
- Bende seni seviyormuşum… Unutamadım seni. Seni sevdiğimi anladım.
 
- Hani denk değildik… Davul bile dengi dengine çalar demiştin. Sen zengin, ben fakir… Senin ailen sağlıklı benim ailem engelli…
 
- Sussss… Ne olur susss. Yeni bir sayfa açalım… Gel ne olur… Beni sensiz bırakma.
 
- Gelemem
 
- Neden?
 
- Gelemem çünkü ben hayatımın kadınını buldum… Beni ben olduğum için seven, olduğum gibi kabul eden, zengin fakir ayırt etmeyen, ailemin engelliliğini sorun etmeyen ve ailemi Allah'ın bir hediyesi olarak gören, kabul eden, kültür bahanesiyle bir ömür beni terk etmeyecek bir güzel nasip etti yarabbim… İnşallah yarabbim sana da böyle birini nasip eder. Sana son olarak şunu söylemek isterim: Ben seni Allah için sevmiştim. Sana olan sevgim bana sevgililer sevgilisi yarabbimi hatırlatmıştı hep. Temiz, halisane bir evlilikti amacım. Rabbime ulaşmaktı. Son olarak şu sözümü hiçbir zaman unutma: Canana giden yol candan geçer. Elveda.
 
-(Kız Ağlayarak) Kapatma
 
-Elveda (der ve kapatır oğlan.)
 
Toplam blog
: 358
: 662
Kayıt tarihi
: 22.12.12
 
 

4 Aralık 1982'de Kütahya'nın Tavşanlı ilçesinde doğdu.Tavşanlı Fevzi paşa ilköğretim okulu,İmam h..