Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Haziran '09

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Seni seviyorum

En son sana 23.05.2009 'da telefon açtım 15 dakika konuştuk. Sana hep yalvardım, belki yuvamızı kurtarır tekrar barışırız diye. Bana seçme şansı vermedin güzeller güzeli. Kalbindeki bu kin, bu nefret niyedir
anlamak mümkün değil.. Beni hiç kabul etmedin, geriye dönüşün mümkün olmadığını söyledin. Oysa, bizden yılların aldığını diğer yıllar veremez. Öyle yıllar geçer ki geçen yıllar bir daha geriye gelmez. Sevgiler, sevgililer birbirine o kadar uzakki zamanlar hiç tükenmez.
Ne hayallerle, ümitlerle kurmuştuk yuvamızı. Tek dileğimiz birlikte mutlu olmaktı. Oysa şimdi ben sensizim sende bensiz. Senin anlamsız bir inadın yüzünden bir daha birbirimize kavuşamayacağız. Benim hayatımı anlatan, bir yerde okuduğum bir yazıyı sizlerle paylaşmak istiyorum.

' Denizin ortasında bir küçük kaya düşün, bu kayanın üzerinde küçük bir tahta, bir tarafta kafesin içinde bir kuş, diğer tarafta kafesin üstünde bir kuş. Kafesteki uçamıyor kafes kapalı, kafesin üstündeki her zaman uçabilir, fakat uçarsa, diğer kafese kapanmış kuş denize düşüp boğulacak. Serbest olan kuş sırf o düşmesin diye uçmuyor. Eğer seni bekleyen böyleyse gerçek aşkı bulmuşsun demektir' . Şimdi söyle bakalım: Kafesin içindeki mi? Üstündeki mi olmayı isterdin? Maalesef ben her zaman kafesin içindeki oldum.Hiç bir zaman beni kurtarmak için çabalamadın, hayatı hep kendine göre yaşadın. Ne yapalım kader, ben
yaşarım eskiden yaşanmış duygularımla, sabahın 4 ' nde ortadan bölünmüş duygularımla. Sakın beni düşünme, toparlanırım. Güle güle kırçiçeğim saygılarımla. Sana hiç kızamıyorum, çünkü seni çok seviyorum AŞKISI..
Sana desem ki yüreğimdeki fırtınayı çizebilir misin ? Yapamazsın biliyorum ama en azından verdiği acıyı dindirebilirsin. Benim senden isteğim bu zaten o fırtınayı durdurman. İçimde ne izler bırakırsa bıraksın yeterki yanımda ol. Sensizlik o kadar ağır geliyor ki bana daha fazla dayanamıyorum. Artık acı çekmek
istemiyorum. Biliyorsun, bütün engelleri aşarak evlendik ve her şeyi yoktan var ettik. Şimdi o var ettiklerimizi hangi amaçla yok etmeye çalışıyoruz? Senden hiç bir şey istemiyorum her şey senin olsun. Yalnız sen benim, yalnız sen benim ol bitanem. Aşkısı, güzellikleri, mutlulukları, tatlı olan her şeyi öldürmeden, bitip tükenmeden su verelim ki, tekrar yeşertelim ve yaşatalım. Daha sonra bunları istesekte yaşayamayız. Çünkü pişmanlıklar; Korkutucu, ürkütücü ve acı vericidir. Beni sensiz yaşamaya mahkum etme KIRÇİÇEĞİM.....

 
Toplam blog
: 88
: 1496
Kayıt tarihi
: 06.05.09
 
 

İzmirli 1968 doğumluyum. Kamu kuruluşunda İnşaat teknisyeni olarak çalışmaktayım. Hayatta güzel ve y..