Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Haziran '09

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Ulaşılmazımsın

Ulaşılmaz oldun hep benim için, dokunmak, hissetmek ve dolu dolu yaşamak isterken seni, kocaman bir yalnızlık düştü benim payıma. Payıma düşen her şeyi erteledimde, hayatımda ertelemeyeceğim tek şeydin sen. Neyi ne zaman yaşamak istiyorsam hep geç kalıyorum, sana bir türlü ulaşamıyorum. Hep canımı acıtan sen oluyorsun, ne tuhaftır ki yarama merhem olacakta yine sensin.
Susuz kalmış çöller gibi sana öyle susuzum ki, dünyaları bana verseler yine sensiz mutsuzum bitanem.
Seni o kadar çok seviyorum, sana o kadar çok değer veriyorum ki anlatmam mümkün değil. Sende beni seviyorsun, hemde yürekten bunu çok iyi biliyorum. Aşkımızı tek taraflı yaşamama izin verme bu bana ağır geliyor bitanesi. Yaşadığımız hayatta ikimizde hatalar yaptık ama bu bundan sonraki hayatamızı cehenneme çevirmemizi gerektirmez. Güzeller güzeli, sensiz yaşamama sensiz yaşlanmama izin verme.

Sende uzat elini, ayrı geçirdiğimiz karanlık 1.5 yılın ardından, ışığa, mutluluğa, kısacası beraber yaşamaya tekrar evet diyelim. Sana sarılmayı, seni seviyorum kırçiçeğim demeyi, dudaklarından doyasıya öpmeyi çok özledim aşkısı.
Sevgi çölün ortasında açan çiçek gibidir. Çölün bütün sıcaklığına inat açarmış. Bende öyle açtım, lütfen kurumama izin verme bitanem.

Sevgime bir bardak suyla sende katıl, katıl ki o çiçekleri hiç soldurmayalım. Hayatı, sevgiyi, aşkı, mutluluğu beraber yaşayalım. Birbirimizi severek, üzmeden, hayata meydan okurcasına yaşayalım. Gün gelirde gözlerinden yaşlar akmaya başlarsa, boşu boşuna sevgisiz ve aşksız
geçen 1.5 yılımızı düşün, düşün ki geride kalan mutlu günlerimizi hatırla. Aklının sesini dinleyeceğine kalbinin sesini dinlesen beni ne kadar sevdiğini hatırlarsın. Belkide her şeye bıraktığımız yerden başlarız.
Şimdi geç kalmamaya, yaşamımıza neşe, mutluluk ve kahkaha katacak şeyleri yakalamaya çalışalım.
Hayatı gözyaşlarımızla ödüllendirmek yerine kahkahalarımızla cezalandıralım. Hiç bir kelime ne kadar özel olduğunu ve ne kadar çok sevildiğini anlatamaz. KIRÇİÇEĞİM SENSİZ OLMUYOR..OLMUYOR..OLMUYOR...
Hakiki sevgi ayrılıkta bile unutulmaz. Biliyorsun şuan ben muhtacım sana, ileride sen olacaksın bana.

Şimdi yalvarıyorum sana ne olur aşkım yuvamızı kurtaralım. Kuzularımızla beraber tekrar mutlu olalım.
Lütfen tekrar düşün, kendin için düşün, benim için düşün, kızlarımız için düşün, en önemlisi ölmeyen aşkımız
için düşün. SENİ UNUTAMIYORUM:...........

 
Toplam blog
: 88
: 1496
Kayıt tarihi
: 06.05.09
 
 

İzmirli 1968 doğumluyum. Kamu kuruluşunda İnşaat teknisyeni olarak çalışmaktayım. Hayatta güzel ve y..