Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Ocak '07

 
Kategori
İlişkiler
 

Seni seviyorum

Seni seviyorum
 

Seni seviyorum.
Ne kadar sık söylenir bu söz değil mi?
Yerli yersiz, belli belirsiz hep sarfedilir.
Amaç nedir bilinmez.
Sadece Seni Seviyorum denilir.
Sevgiliye, Arkadaşa, Anneye, Babaya vs..
Çok kolaydır söylemesi kimi zaman.
Çok zordur söylemesi zaman zaman.
Kandırma amaçlı da kullanılır, duygusal amaçlı da.
Bazen öylesine kolay söylenilirki insan durup düşünür sevmek bu kadar basit mi diye.
Gerçekten sevmek bu kadar kolay mı?
Sevgi nedir?
Neden severiz?
Sevmek için kıstaslarımız neler?
Sevmeye ihtiyacımız var mı?
Yoksa herkes seviyo diye sevmiş gibi mi yapıyoruz.
Sevilen her şahıs sevmek zorunda mı?
Sevgi belirtileri neler?
Bir kaç tatlı söz, pahalı hediyeler, sarılmak-öpmek...
Ne, Neler?
Ya ihanetler..
Sevdiğimiz için ihanet ediyoruz değil mi?
Sevilmeyi haketmeyenleri seviyor, gerçek sevgimize layık olanları dışlıyor muyuz yoksa..
Yoksa;
Gerçek olan tam karşımızda dururken biz onu göz ardı mı ediyoruz hep?
Ya Aşk?
Ne anlıyoruz aşk deyince?
Nedir aşk?
Hayatın anlamı mı?
Yoksa sadece bir masal mı?
Tanrı gibi inanılası bir olay mı?
Ya da sadece olmasını istediğimiz umarsız bir duygu mu bu?
Aşık olunca mantık yok olur derler, gerçekten öyle midir?
Çok soru sordum biliyorum ama hayatta zaten sorulardan ibaret değil midir?
Cevaplarını ben vermiyorum..
Tamamen size bırakıyorum.
Belki daha önce birkaçını sorguladınız belki de ilk defa görüyorsunuz bu soruları..
Ne olursa olsun bir kez daha cevaplamanızda fayda var..
Eminim hepinizim kendine göre cevapları vardır.
Hadi!!
Dökelim Cevaplarımızı..

 
Toplam blog
: 278
: 1369
Kayıt tarihi
: 16.01.07
 
 

Küçük bir kız çocuğu masumiyetidir yazmak, her satırı her cümleyi her kelimeyi tekrar tekrar gözden ..