Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Mart '10

 
Kategori
Deneme
 

Seni seviyorum

Seni seviyorum
 

Birden çok duygusal gördüm kendimi birden gözüme, aşk acısı içeren sözler, yanlış anlamda ayrılıklar, geri dönmeden git demeler, gelmesini ister gibi yakınmalar, aşk acı elbet ama ya içindekileri yazar şair olursun ya da onları içinde bırakıp başkasına köle...

Yalnızlık ruhuna mahsus giderken yalnızsın sadece kaybolmuş bir kalp içinde ağlar sadece bedenin aşk acısı çekerken ölümlüler diyarında ölümsüzlüğü tadarsın ama yanında kimse olmaz zaten ölümsüzlük cehenneme kesilen bi bilet misali kesildi mi dönüşü yok, aşkın tarifi bu yolda ilerlerken gözlerin kapalı gider görmezsin yüzleri geçen fotograf karelerinde simaların oluşturdugu resimler anlamsızdır o an...

Yolun sonuna gelince farkeder yüreğin yalnızlığını zaman durur birden boşluktur herşey ayrılık anında ölüm kokar bedenin sarmaşıklar ardında kalır inci gözlerin sadece aşkı düşünme bu kadar ya yanarsın ya da yakarsın. Biter...
Büyüsünü bozma olur mu?
 
Toplam blog
: 2
: 324
Kayıt tarihi
: 21.03.10
 
 

Merhaba ben Erkan Gezer 28 yaşındayım özel bir şirkette planlamacı olarak çalışıyorum. Yazmayı çok s..