Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Mart '10

 
Kategori
Deneme
 

Mazeret bunlar kardeşim...!

Mazeret bunlar kardeşim...!
 

içimdeki çığlıklar...!


Evet...

O herkesin bildik takıldğı zamana bırakyorum... Zaman saçmalığı bana hoş geldin de, takıldım ipliğine... Savur külümü...

Evet al beni koynuna basitlikçe, ben geldim... Sarıl bana, dokunma kalbime... Ellerin küçük yetmezsin, kabim çoooook derinde, yetmiyor ellerin... Yetmez... Yetmedi de... O yüzden yaklaşmadın hiç bana... Jilet aklımı seviyorum ben, saçmalık herşey... Ama iğreniyorum ondan biliyor musun? Zaten sen bilemezsin... Aklnın kestirdiğini habire yaşamak, delicesine ruhuna ilişmek istiyorsun... İnsanı medyumdan beter ediyor haşa... Efendimiz kendi içinizdeki seslere güvenin ama çok takılmayın demişş... Ama bu mübarek ses, ruhumda feci durumda... Neyi kestirse, o yöne savruluyor. Habire çıkıyor... Ah seni gidi kafa düşünme diyorum artık kanatıyorsun beni...

Ordan bir ses çıkıyor...

Beeeeenn diye...

Yok hayır ooooooo diye...

Aman boşversene... Ölümden öte koy mu var...

Düş kalk yakamdan sıyrıl...

İşte bu... Hepsi bu... Vicdan düşmez, et düşmez... Sadece 3 gramlık ruh düşer... Amannnnnnnn onu da boşversene... Ona uç diyen mi olmuştu sanki... Uçan kendi değil miydi...?

Evet bu günlerde gitmek istiyorum... Can baba demiş... Küçük bir köy kasabasına, dağlara uzaklara... Ay kaldıramayacağım Can baba... Al bu dağı, kasabayı, kenti, şehri... Sevgiyi, merhameti, aşkı... Fazla oldular artık, durrr... Canımı hissetmek istemiyorum... Yanıyor mu...? Ortaköyün yangınındayız biz alo...

Nerdesin sen ?

Geç kaldın babacık...

Küfürle boşaltmışsın içini, habire sövüp durmuşsun... Eskiden o da ne canım... Efendi adam küfür mü eder miymiş diyordum seni okurken...

Şimdi... Ah can baba ah... Yok yok... Yine de küfür iyi değil... Ne diyoruz...

Takılıyoruz yine...

Hayat çemberine, nerde kalmıştık çocuklar? Hm mehmet akifin hayatı ve sanatı...

Siz nerdeydiniz...

Tevfik Fikret

Siz nerdeydiniz peki ?

Ölümü keşf eden hamit ve major depresyon.

Ama abi geç kalamadın mı?

Yani...

Senin gibi asil bakmıyorum, fotolardan hamit baba yahu... Gözlüğüm yok oyle müthişş. Sonra kolalı gömlek filanda istanbul kadınların pardon erkeklerin yakmaz... Ufak tefek mini mini kadının biriyim... Yaksa yaksa.. Aklım, elim, dilim... Yüzüm azdan, alttan yakar yıkar döker... Yanan, yananydı bir zamanlar...

Hıh halen öyle... Yahu ben, bu halimle ölümün kokusunu tadıyorum an an... Sen fatıma olmasa ooo ne alem... Edebiyat o kadına çok şey borcludur ağam... Çok şey...

Eyvah ne yer, ne de yar kaldı...

Evet hamit baba... Ne yer kalmışş, ne de yar... Benim orta köyde... Birtek zaman kalmışşş... Sığdırıyorum içine... Uçmuşluğunu aşkın... Uçmuşluğuna aşkın... Kaldırıyoruz, kadeh... Hımmm ben içmiyordum ya... Dua kaldırıyoruz, göklere...

Bizde öyleyse... mutlu olun...... mesut olunnnnnnnnnnnnnn...

Ey asil ruhtan gelip pislige yönelik şeyler... Dönüp çıktığınıza, dönüşmeniz dileği ile... Ha siz nerde kaldınız çocuklar...?

Tercüme dersindeydik...

Çevirin... Yok kalsın... Kıyamam size... Ağır yahu... Sadece sözcüklerle uğraşacaksınız bak... İçeriğine anlamına dalmak yok... Olur mu...? İçeriğinden alevden, depremden, kaçar gibi kaçacaksınız... Mazeret... Mazeret hepsi bunların... Zaman yapar, zaman alır, zaman götürür vs vs... Zaman öldürür tek kelime ile... Zaman kimseyi degil, zaman seni ve umutları öldürür... İşte bu, al bunu çarp diğerlerine... Gel ilhan baba ya... Öpeceğim seni...

Neden ?

Neden mi çok ayıp, elde var hüzün mısranı seviyordum ya ben... Nasıl unuttun beni aman, sen de zaten çapkının tekiymişsin... Unutrsun ha unutursun beni... Yok ama duyarlı adam mışsın sen... Kimi sevsem sensin hayret... Ne severdim o şiiri 5- 6 aydır nerde karşılaşsam kaçıyorum o şiirden...

Neden ?

Neden mi ? Neden olcak... Böyle böyle hamitten farklıı major depresyonun ucuna sürüklüyor beni... Tercüme dersinde... İmla imlerin mi unuttum ben? ufff... Severim Türkce`deki imla imlerin(çaktırma koymaya başladım sonunda yazının hihihi) bayılırım onlara böyle zarif zarif duruyorlar... Fransız fransız bakıyorlar... Ayırmalar kesmeler... Virgüller filan... Aman buldum neden koymuyorum... Ayırmaktan, kesmekten, duyarlılıktan ve incelikten sıkıldım bu ara...

Ne haliniz var görün kardeşim dizin bir birinizi kendi içlerinize... Bağlamıyor beni...

Dur dur.. Noktamı alacağım koynunuzdan...

Vermemmmmmm onu kimselere... O benim yarım kalan satırlarım ve duygularımın tek sırdaşı ve ifade edecek güce sahip değeri...

Neyse...

Susalım biz en iyisi...

Qemer Alxanova

 
Toplam blog
: 360
: 1251
Kayıt tarihi
: 12.06.09
 
 

İnsanlar için en güzel hediye, hiçbir masrafa ihtiyaç göstermeyen tatlı bir  gülümseyiştir. Hz. S..