Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Haziran '12

 
Kategori
Şiir
 

Seni Seviyorum

Seni Seviyorum
 

Onu gördüm

Zaman durdu

Ve keşke

O hep orada olsaydı

Ve zaman geçmeseydi

Doğum gününü öğrenmeden

Onunla 24 saat geçirmeden

Herşey dondu

Ve nasılsa yok oldu

Sessizlik 

Hakim şimdi

Sadece etrafımı dinliyorum

Ama onun sesi yok artık

Dünyamda

Bazen diyorum ki

Niye bu kadar

Bahtsızdık ki

BİZ

Sen yoksun

Ben varım

Sen varsın

Ben Yokum

Hani bir gün yine

R-enkerne olacak

Ve yanıma uğrayacaktın

Ama sen tabi ki

Yine de yoksun

Usul usul

Ve usulca

bekliyorum seni

Gelirsin diye ama

Gelmeyeceksin

Biliyorum 

Hayatımız

bizden önce çizildi

Ne yapsak

Mümkün gözükmüyor

Seni seviyorum

 

Moskova

30/05/2011

 
Toplam blog
: 631
: 293
Kayıt tarihi
: 10.04.11
 
 

Eric'i külden yarattım. Tamamıyla benim eserim. Söyleyeceği çok sözü, söylemek istediği az sözü. ..