Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Şubat '19

 
Kategori
İş Yaşamı - Kariyer
 

Senin İçin Bir Şey Yapamayız

Bazen telefonla arıyorlar bilgi istiyorlar. Biz de dilimiz döndüğü müddetçe bir şeyler anlatmaya çalışıyoruz. Bazıları da soruyor sizin numaranızı falancaya verebilir miyiz benim numaramı istediğinize verebilirsiniz sorun yok. Telefonda bir abi. Abi bana iş bulmada yardımcı olur musunuz? İş kura gittiniz mi gittim de deyince meseleyi hemen anladım. Hangi okulu okudunuz okumadım hangi sertifikaları aldınız sertifikam yok. Abi bir yerden başlayabilirsiniz kurslara katılıp okullarıda dışarıdan bitirebilirsiniz deyince adam bu saatten sonra okuyamam dedi. Ben de yapabileceğim bir şey yok dedim. Ben 42 yaşındayım hala okumaya devam ediyorum. Hemen sıkışınca dernekler ne yapıyor ki diyorlar. Evet dernekler sizlerle birlikte bir şeyler yapabilir. Siz kendinizi geliştirmek isterseniz biz yol açarız kurs ve eğitimler düzenleriz. Eğitimler ve kurslar rağbet görmüyorsa biz ne yapabiliriz ki değişim ve birlikte olursak gerçekleşecektir.

Salih Arıkan, Tel: 0506 514 96 93

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..