Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Aralık '11

 
Kategori
Şiir
 

Seninle yeniden doğdum

 

İki bölümlük dramatik bir şiirdi benim yaşamım
Sanki tiyatroda dramatik oyun vardı da
Ben eski Yunan edebiyatındaki oyuncular gibi
Sahnede söyleyeceklerimi şiirle anlatıyordum.
Birinde sen, diğeri senden önce yaşadıklarım
Senden önce yaşadıklarımı açılmamak üzere kapattım.
Senden öncesi yok gibi yaşamamışım sanki
Orada hep taşlama (Kinaye), hüzün şiirler
Yalnızlık, acı, ayrılıklar, aldatılmışlıklar
İntikam, kısasa kısas, yürek yaraları.
Şiirin sayfaları mutlu olmaktan çok
Entrika, beddua, kahır, üzüntü yüklüydü.
Yeni şiirlerimle seninle başladım,
Portakal çiçeğim, Seni özlüyorum,
Senin için yaşıyorum, Nasıl bir duygu
Bir bakışın vardı eritirdi içimi, Şarkısın dilimde.
İçinde aşk, tutku, özlem, sevgi dolu
Zarafet, nezaket, güzellik, incelik
‘’Yeniden doğmak gözlerinde’’ öykü kitabımda
Seninle doğdum yeniden yeşil gözlerinde.
Şiirlerimde, güftelerimde, şarkı sözlerimde,
Rüyalarıma özleminle giren tek kadın sendin.
Yeni yaşamıma anlam renk katan yüreğimde
Nefes aldığım her şeyde sen vardın işte
Ne ayrılık adı geçecek ne vefasızlık nede ihanet.
Seni, senli benli sevdama yazacağım her şiirimde
Her paragrafımda ve her mısrada sen olacaksın…
 
Hikmet Metin Çavdar 18.12.2011
 
Toplam blog
: 38
: 839
Kayıt tarihi
: 02.07.11
 
 

1952 yılında Bursa'da doğdum, uzun süre yönetlcilik ve Sendika Başkanlığı yaptım. Politika Gazete..