Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Şubat '08

 
Kategori
Şiir
 

Senle bensiz...

Senle bensiz...
 

Ben senin huzurunda sanki olurum bensiz
Yokluğun hicran verir, ne senle ne de sensiz

Sana kavuşmak için çok engeller aşarım
Ben senin varlığında yokluğumu yaşarım

Gördüğüm her ne varsa hepsi senin eserin
Gönlümde senin yerin, ruhum senin esirin

Yokluğun dayanılmaz acı verir amansız
Her şey sanki bir hayal, hayat bile anlamsız

Hangi ilaç dindirir yüreğin sancısını
Çekmeyenler ne bilir ayrılık acısını?

Sensiz dünyam kapkara bir zifiri karanlık
İçime güneş doğar, görsem seni bir anlık

Ben senin ateşinin yaktığını bilirim
Yine de bile bile koşar sana gelirim

Bu ateşle yanarım, bir mum gibi eririm
Ben senin yollarında senin için ölürüm

Bilirim benim sende bedenim yok olacak
Ruhum sana bağlanıp seninle yaşayacak

Sensiz hayatta olmak yaşarken kaybolmaksa
Sende kaybolmak güzel, gaye mutlu olmaksa

Bu dünyada yaşamak sensiz olmaksa eğer
Seni sende yaşamak inan her şeye değer

Sensiz bu dünya bomboş, başlar ayaklar sarhoş
Senle sende kaybolup yok olmak bile bir hoş

Sen de beni seversin, benle olmak istersin
Beni benden alarak kendine yar edersin

Sarıyer, Mart 2004
 
Toplam blog
: 337
: 4184
Kayıt tarihi
: 03.08.07
 
 

Hukukçuyum... Hukukun üstünlüğünün ve hukukçunun saygınlığının ülkemde gelişmesini ve kalıcı olma..