Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Haziran '12

 
Kategori
Şiir
 

Senle yaşamak

Dağına tutunamayan bulut gibi

rüzgârını içinde taşıyan birine kapılıp gittin.
 
Kaçırdığın sesinle... seviyorum desen ölür müydün..?
 
Kalbinin uçuruma bakan yanıyım!..
 
Yere düşer yüzüm, içimin bakırları morarır
 
devrik yüreğime gücüm yetmez...!
 
*
 
Sevgini sesine saklar
 
mesajlar bırakırdın kız tadında
 
geceleri ne de çoktu gözlerin..,
 
aramazsan sana düşüyorum, tençekimi.
 
*
Erciyes kanatlı güvercinler uçursam
 
arısı olsam, kıyısız petek petek gözlerin
 
çiçekler tahrik eder, nefesin besler
 
tenin damlar tenime, hasretim…
 
*
 
Kalbin bende saklıyken o gün
 
bilseydim veda öpücüğü verdiğini
 
incisini içinde taşıyan, posta güvercini
 
uçururdum. Çoban yıldızı bilseydin beni…
 
Gölgemin keyfine varsaydın
 
kirazların kızarır, düşlerin dağılır, severdin..
 
Dağ çiçeklerini koklamazdın.
 
*
 
Uzaklıktan ölecek kalmadı içimde.., ara sıra
 
marşandiz treni ötüşlü telefonum çalsa
 
mevsimlerin epritemediği sesin..! İşte sen osun…
 
Seke seke aksın, kalbime denk düşen
 
sesin, bir daha başlatsın beni.
 
Ölümsüzleşen öpücüğe yeniden geldim.
 
*
 
Kadınımsan, gel artık şiirlediğin geceye…
 
Ali Akdemir
 
17.9.2003
 
Kayseri
 
Toplam blog
: 172
: 425
Kayıt tarihi
: 15.07.09
 
 

Ali Akdemir, Adana tarihinin en büyük sel felaketini yaşadığı 21. 02. 1948 tarihinde doğdu. Edebi..