Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Mayıs '12

 
Kategori
Futbol
 

Şenol Güneş ve Fatih Terim'in tepkileri.

Şenol Güneş ve Fatih Terim'in tepkileri.
 

Şenol Güneş benim bakış açımla, antrenörlük kabiliyeti olarak Fatih Terim'in önünde gelir. Bu Fatih Terim kötü, Şenol Güneş iyi demek değil. Çalışma şartları, çalıştığı ortam ve takımlar, yurtdışı kazanımları, medyanın bakışı gibi hususlar değerlendirildiğinde Şenol Güneş'in yaptıklarının ne kadar zor şartlar altında gerçekleştiği ortaya çıkacaktır.

Şenol Güneş benim için Fatih Terim'in önünde gelir dedim çünkü Trabzon gibi futbol yüzünden intiharların yaşandığı, futbolla yatıp kalkan bir şehirde takım çalıştırıp, başarılı olmak, oyuncu yetiştirip Türk Futboluna kazandırmak ve yerel medyaya rağmen ayakta durabilmek çok büyük bir sabır ve kabiliyet gerektirir.

Ancak...... Evet büyük bir ancak dünkü açıklamalara.....Dinleyemedim ama okuyunca gözlerime inanamadım.

Galatasaray şampiyonluk yarışında yara almış, Fatih Terim o psikolojiyle bir yerlere mesaj verebilir. Ama Şenol Güneş'in Fenerbahçe maçıyla ilgili "Taraftarlar ölene kadar desteklesin", " İnsanlar kan dökmek isteyecek seviyeye geldi" gibi açıklamalar yapmasının ben izahını yapamadım. Fenerbahçe'yi daha önceki yıllar son maçta şampiyonluktan etmiş bir teknik adamın bu ortamda yapması gereken "Ben adamları şampiyonluktan ettiğim sezon bana dair acaba kim ne dedi ya da Fenerbahçe Stadında seyirci ne aşırılık yaptı" gibi bazı durumları sorgulaması gerekirdi.

Aykut Kocaman'ın yaptığı açıklamalar yanlış. Ancak bu duruma dair en güzel tesbiti de  Fatih Terim yaptı.  " Aykut Kocaman ve Fenerbahçenin bu sezon yaşadıkları Aykut Hocanın söylediklerine  hafifletici sebep olabilir ama sen emeğine saygı istiyorsan başkasının emeğine de saygı göstereceksin" . İşin özeti ve yapılacak en güzel değerlendirme de buydu.

Şenol Güneş de " bu maçta da şike olabilir" gibi espirili bir değerlendirme yapıp bırakabilecekken devamında söyledikleri -bana göre- Şenol Hoca'ya hiç uymadı. Kendisine Fenerbahçeyi şampiyonluktan ettiği  maçtan önce de " Kupayı aldılar, şampiyonluğu verecekler" diyenler olmuştu ama ben bu kadar tepki hatırlamıyorum. Yoksa Şenol Hoca sadece Fenerbahçe lehine olabilecek durumlara mı sinirlenip tepki verebiliyor!

Şimdi bu açıklamalardan sonra Trabzon'da yaşanabilecek tüm provakatör olayların önünü açtığını anlaması gereken Şenol Hoca'nın işi en kısa yoldan toparlamak için çaba göstermesi lazım. Çünkü bu maç ne ilk Trabzon - Fenerbahçe Maçı, ne de son olacak.

Üstelik karşısındaki rakip teknik direktör, Trabzon'u yenip şampiyon olduktan sonra yaptığı açıklamalar yüzünden şampiyonluk sevinci bile yaşayamadan takımından kovulmuş biri.

Fatih Terim'in açıklaması benim için işin özeti , Şenol Hocanın ki ise bombasıdır vesselam. İnşallah bu bomba patlamadan imha edilir.....

 
Toplam blog
: 164
: 672
Kayıt tarihi
: 21.10.10
 
 

İnşaat Mühendisiyim, olaylara anlık değil öncesi ve sonrasıyla bakmaya çaba gösteririm. Dağ havas..