Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Şubat '17

 
Kategori
Şiir
 

Sensin

Seven yüreğime bir hüzün çöktü.

Gönlümde aşkını, kaybeden sensin.

Umutlar biterken, bak şafak söktü,

Beni bu hayatta, kahreden sensin.

 

Gördüm ki dört yanın, bencillik sardı.

Dünyada yaptığın, yanına kâr dı.

Oysa yaşanacak, ne günler vardı.

Beni bu hayatta, kahreden sensin.

 

Bir düşün istersen, yaptıklarını.

Aşkıma ihanet, ettiklerini

Bilir misin benim, çektiklerimi.

Beni bu hayatta, kahreden sensin.

 

Zalimce gönlümü, eziyorsun sen.

İnsanlıktan yoksun, geziyorsun sen.

Aymazlık içinde, yüzüyorsun sen.

Beni bu hayatta, kahreden sensin.

 

Gönül gözüyle, bakamadın bana.

Gülmedi bahtım, sevdadan yana.

Bir kere gülüşün, şifayken cana.

Beni bu hayatta, kahreden sensin.

 

Birdal Can TÜFEKÇİ

 

 

 
Toplam blog
: 264
: 285
Kayıt tarihi
: 25.06.08
 
 

1952 Fethiye/MUĞLA doğumluyum. Yaklaşık 36 yıldır şiir, çocuk şiiri , masal ve hikaye dallarında ..