Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Haziran '17

 
Kategori
Şiir
 

Sensiz, kimsesiz

Sensiz, kimsesiz
 

Anılar Beldesi


Artık ne sevmeye takatim var,

Ne de beklemeye…

Gözlerimden süzülen incecik gözyaşlarıma

Vereceğin hesaplar var…

Ellerimi hiç bırakmayacağına dair

Söz verişinin, bana verdiğin değerin

Büyüklüğünü anlatırken,

Kalbimin derinliklerinde inanılmaz

Güven duyuşlarımın  hayal kırıklığını

Gözyaşlarıma hesap vereceksin.

Ben seni yokluğunda sevdim.

Gölgeni, hayalini, uzaktan gelen sesini…

Kalbimin kırıklarını toparlayamayacak

Hale geldim hasretinden.

Hayallerimden de git artık…

Kırıklar çok canımı acıtıyor.

Kalbim kan kaybediyor,

Ölüyorum sensiz, kimsesiz…

 

GÜLÇİN TÜZEL DOKUR

 

 
Toplam blog
: 36
: 203
Kayıt tarihi
: 07.04.08
 
 

İzmit, 1955 doğumluyum. Emekli satış müdürüyüm. Lise yıllarından beri şiir, hikaye, güfte denemel..