Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Mart '14

 
Kategori
Şiir
 

Sensiz bana Aşk şarkıları besteletme

Sensiz bana Aşk şarkıları besteletme
 

 Ey sevgili
Yüzünde aşk ile açan tebessümü benden esirgeme
Tebessümsüzlüğün zehirden ok yüreğimi dermansızlığa ateşleme
Sana vurgun yüreğim söz geçmiyor sensizliğe
Sensiz yüreğim yorgun düşer
Severken kaybetmeyelim birbirimizi aklım şaşar
Ellerimizden gönlümden kayıp gitmesin aşk sensizlik beni aşar
Acılarla baş başa kalmayalım küsmek yüreğimizi yakar
Mutsuzluğu kendimize layık görmeyelim aşk bize uzaktan bakar

Aşk uzaktan bakar ve kaçar
Kaçmasın aşk bizden kalmayalım naçar
Buz tutmasın yüreğimiz, tatlı söz her kapıyı açar
Aşksız yaşamak akla zarar
Yüzünde aşk ile açan tebessümü benden esirgeme
Karanlık gecelerde sensiz bana aşk şarkıları besteletme
 

Mehmet Aluç

 

 

 İsim:  2a0i4pc.jpg
Görüntüleme: 0
Büyüklük:  63.8 KB (Kilobyte) 

 

 

 
Toplam blog
: 959
: 197
Kayıt tarihi
: 04.06.13
 
 

Ben Mehmet Aluç 1962 Malatya Doğumlu. Ortaokul mezunuyum. Çocukluğumda okuma hevesim Tarkan çizgi..