Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Haziran '17

 
Kategori
Şiir
 

Sensiz bir haber

Bugün bir boşluk içindeyim,

Karanlıklar sarmış etrafımı.

Ne senden bir haber var gönlümde,

Ne senin bana haberin.

Rüzgar eserken gönlümde,

Kanayan bir pınar gibiyim adeta.

 

Sen bana geç gelirken,

Ben sana seni gösterirken uzun bir mısrada,

Adına şiirler düzerken sensiz bir haber.

 

Bugün bir hüzün içindeyim,

Sen yoksun yanımda,

Olmadın yüreğimin en saklı yerinde.

Bir kez daha beni benimle bırakırken,

Gel dercesine bakarken sana,

Sarıp sarmalayıp sevgi ile bütünleştirircesine,

Bakıyorum sana,

Gel dercesine, unut dercesine…

 
Toplam blog
: 38
: 410
Kayıt tarihi
: 10.10.16
 
 

Şuan hala ünivesite öğrencisiyim. Tarih bölümü 3.sinifa gidiyorum. ilgi alanlarımın başında edebi..